سارا بهمنیار نماینده وزن 50- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان، در فینال پنجمین مرحله لیگ جهانی توکیو به مدال طلای این رقابت‌ها دست یافت.
کد خبر: ۱۲۲۷۳۹۳
درخشش مدال طلای سرزمین آفتاب دور گردن بانوی ایرانی/ بهمنیار طلایی شد

به گزارش جام جم آنلاین، پنجمین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته وان ژاپن در حالی از روز جمعه 15 شهریور ماه با حضور ۶۴۹ کاراته کا از ۷۹ کشور در شهر توکیو و در ورزشگاه «نیهون بودوکان» آغاز شده است که امروز (یکشنبه) در سومین و آخرین روز از این رقابت‌ها، کاراته‌کاهای کشورمان در دیدارهای پایانی این رقابت‌ها به مصاف حریفان خود می‌روند.

سارا بهمنیار در اولین مبارزه خود ۳ بر صفر «جلنا پنهار» از کرواسی را شکست داد. در بازی دوم ۸ بر صفر «مادوری پوانسن» از مالزی را شکست داد و در مبارزه سوم نیز با نتیجه ۴ بر 3 «آیاکا تادانو» از ژاپن را شکست داد.

بهمنیار در چهارمین دیدار پس از تساوی 2 بر 2 مقابل باخرینیسو باباروا از ازبکستان با قانون سنشو برنده تاتامی شد و گام به دور نیمه نهایی گذاشت. وی در این مرحله ۵ بر صفر پونگ کو از چین تایپه را مغلوب کرد و فینالیست شد.

وی برای کسب مدال طلا امروز (یکشنبه) به مصاف «الکساندرا رچیا» فرانسوی رفت و با شکست این کارته کا به مدال طلای این دوره از رقابت‌ها دست یافت.

البته صبح امروز(یکشنبه) بهمن عسگری و مجید حسن نیا در رده بندی این رقابت‌ها با شکست حریفان خود موفق به کسب مدال برنز شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها