برزیل با درخشش نیمار مقابل کلمبیا دو بر دو مساوی کرد.
کد خبر: ۱۲۲۷۰۳۷
بازگشت باشکوه نیمار مقابل شاگردان کی‌روش

به گزارش جام جم آنلاین ، دو تیم برزیل و کلمبیا ساعاتی پیش در آمریکا در یک بازی دوستانه به مصاف هم رفتند و در شبی که لوئیس فرناندو موریل فروتو دو گل برای شاگردان کارلوس کی‌روش به ثمر رساند و نیمار، ستاره بزرگ برزیل بعد از مدتی مصدومیت دوباره به ترکیب برزیل بازگشت و یکی از گلهای تیمش را به ثمر رساند، به تساوی 2-2 رضایت دادند.

یکی از مهم‌ترین نکات این بازی که در استادیوم هارد راک شهر میامی برگزار شد بدون تردید حضور دوباره نیمار با پیراهن برزیل بود. نیمار از ماه ژوئن که در یک بازی دوستانه مقابل قطر از ناحیه پای راست آسیب دیده بود تا دیشب در هیچ مسابقه ملی یا باشگاهی‌ای به میدان نرفته بود.

برزیل اولین گل بازی را در دقیقه 20 به ثمر رساند. کاسمیرو در این دقیقه کرنر ارسالی نیمار را با ضربه سر وارد دروازه کلمبیا کرد و سلسائو را پیش انداخت. اما شش دقیقه بعد لوئیس موریل از روی نقطه پنالتی کار را برای شاگردان کی‌روش به تساوی کشاند. موریل ده دقیقه بعد هم بعد از یک حرکت تیمی زیبا از سوی کلمبیایی‌ها توپ را از فاصله 10 متری به تور دروازه برزیل کوبید تا کلمبیایی‌ها نیمه اول را با پیروزی 2-1 به پایان برسانند.

برزیل اما در نیمه دوم نمایش بهتری داشت و نیمار در دقیقه 58 کار را بار دیگر به تساوی کشاند. پاس زیبای فیلیپ کوتینیو به پشت خط دفاعی کلمبیا به نیمار رسید تا او از فاصله نزدیک دروازه حریف را باز کرده و بازگشتش به تیم ملی را با یک گل جشن بگیرد.

درحالیکه کمتر از پانزده دقیقه به پایان بازی مانده بود نیمار در یک صحنه مشکوک به پنالتی حضور یافت اما داور اعتقادی به اعلام پنالتی به سود برزیلی‌ها نداشت. داوییسون سانچس در این صحنه با نیمار درگیر شد تا ستاره برزیلی با صورت به سمت تبلیغات کنار زمین پرتاب شده و روی آنها فرود بیاید اما داور اعتقادی به خطا نداشت و این آخرین فرصت جدی هر دو تیم در بازی بود.

در نهایت بعد از تلاش 90 دقیقه‌ای بازیکنان هر دو تیم صوت پایان بازی به صدا در آمد تا دو نماینده آمریکای جنوبی با یک تساوی پرگل به کار خود در این بازی دوستانه خاتمه دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها