معرفی نامزدهای نهایی بهترین‌های سال فیفا

رقابت مسی، رونالدو و فان دایک برای THE BEST

رئیس باشگاه بارسلونا از جزئیات قرارداد مسی با بارسلونا پرده برداشت و اظهار داشت که این فوق ستاره می‌تواند تابستان آینده تیم را ترک کند.
کد خبر: ۱۲۲۷۰۲۱
اظهارنظر روز؛ مسی می‎تواند از بارسلونا برود!

به گزارش جام جم آنلاین ، جوزپ بارتومئو در مصاحبه ای اعلام کرد که مسی اگر بخواهد می تواند تابستان آینده بارسلونا را ترک کند.

رئیس باشگاه بارسلونا البته مدعی شده که می تواند مسی را متقاعد کند که در باشگاه بارسا بماند.

وی در مصاحبه با BARCA TV گفت: 2 سال پیش قراردادی را مسی امضا کرد که در آنجا ذکر شده بود که او می تواند در تابستان 2020 و پیش از فصل جدید بارسلونا را ترک کند. البته این بند در قرارداد ژاوی، اینیستا و پویول هم بود.

بارتومئو ادامه داد: البته من آسوده خاطر هستم به این دلیل که لئو به بارسا وفادار است و به باشگاهی دیگر نخواهد رفت و پس از 2021 که قراردادش به اتمام می رسد نیز در این باشگاه خواهد ماند.

رئیس بارسا گفت: هر سال ما تلاش میکنیم که تمام اعضای باشگاه خوشحال باشند. هر سال ما ترکیب خودمان قوی تر می کنیم. البته این درست که ما بازی های بدی مقابل لیورپول و رم در لیگ قهرمانان سال های گذشته داشتیم.

وی ادامه داد: آنها بهترین در جهان هستند. از 11 عنوان اخیر قهرمانی در لالیگا آنها 8 بار به این مقام رسیدند. سوپر کاپ اروپا را برده اند و قهرمان کوپادل ری شده اند. هر سال ما هر کاری میکنیم که بتوانیم بیشتر و جدی تر رقابت کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها