دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی می‌خواهند با محروم کردن من در بازی‌های بزرگ تیم شان نتیجه بگیرد. اگر لازم باشد من می‌گویم مقابل فلان تیم بازی نمی‌کنم!
کد خبر: ۱۲۲۶۴۸۷
بیرانوند: برخی می‌خواهند با محروم کردن من تیم‌شان نتیجه بگیرد/لازم باشد خودم بازی نمی‌کنم!

به گزارش جام جم آنلاین،‌ علیرضا بیرانوند در حاشیه تمرین دیروز تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران گفت: اردوی خوبی داریم قبل از بازی رسمی و حساس‌مان و خدا را شکر می‌کنیم بازیکنان یکی یکی اضافه می شوند و تیم فردا تکمیل می‌شود. با کادرفنی خوبی که داریم برای بازی به میدان می‌رویم. ویلموتس در دو بازی که داشتیم نشان داد که بازی رو به جلو را دوست دارد.

وی در مورد دلیل غیبت مربی دروازه بان‌ها در روز گذشته گفت: دیروزمربی‌مان نبود ولی امروز آمده و مشکل خاصی هم نبود.

بیرانوند در مورد انتشار فیلمی از او در جریان بازی با تراکتور گفت: اجازه نداریم در مورد وضعیت باشگاه‌ها صحبت کنیم مگر اینکه آقای علوی اجازه بدهند اتفاقی که رخ داد و از دیروز که فیلم بیرون آمد خیلی ناراحت شدم و هجوم آورده اند که بیرانوند را محروم کنید. نباید زیاد بزرگش کنیم که شخصیت یک نفر را خرد کنیم و به من بی احترامی شود. طرز فکر برخی است که می‌خواهند با محروم کردن من در بازی‌های بزرگ تیم شان نتیجه بگیرد. من با خنده می‌گویم نیازی نیست که هجومی بیاورند تا من را محروم کنند اگر لازم باشد من می‌گویم مقابل فلان تیم بازی نمی‌کنم!

وی تصریح کرد: هواداران تراکتور به تی تی‌های پرشور معروف هستند و فصل گذشته نیم فصل دوم هم با این تیم بازی کردیم و آنها من را تشویق کردند و من هم از آنها تعریف کردم. برخی به دنبال رودرو شدن من با هواداران تراکتور بودند. من دستم را برای هواداران پرسپولیس بلند کردم و دستم را مشت کردم که با قدرت کارم را ادامه می‌دهیم و اگر فکر می کنند که من بی احترامی کردم از آنها عذرخواهی می‌کنم و دستشان هم می بوسم.

بیرانوند در مورد تمدید قرار دادش با پرسپولیس گفت: بله امروز نشستی در باشگاه داشتم و قراردادم را 4 سال دیگر با این باشگاه تمدید کردم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها