روژانو محمودی می‌گوید قرارداد او در لیگ برتر بسکتبال تنها 20 میلیون تومان است.
کد خبر: ۱۲۲۶۳۵۳
ماجرای خانم پزشکی که کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران است (عکس)

به گزارش جام جم آنلاین ، امروز کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران میهمان برنامه سلام صبح بخیر شبکه سوم سیما بود. او ابتدا درباره مقام سومی این تیم در رقابت های غرب آسیا گفت: «این اولین حضور ما بعد از چهل و یکی دو سال در یک تورنمنت رسمی بود. خیلی خوشحال بودیم و حس خوبی داشتیم و توانستیم مقام سوم را کسب کردیم. ما می توانستیم در فینال با لبنان بازی کنیم، در بازی سوریه نیز جلو بودیم اما به خاطر برخی مسائل و سوت داوری تمرکزمان بهم خورد و نتوانستیم آن بازی را ببریم و به فینال برویم.»

او درباره شکست تیم ملی بسکتبال آقایان مقابل پورتوریکو توضیح داد: «تیم آقایان هم خیلی خوب شروع کردند و اختلاف امتیاز خوبی بود و تا یک دقیقه پایانی هم جلو بودند اما کار را واگذار کردند. تیم پورتوریکو دفاعی به ایران زد و آنها نتوانستند تمرکز کافی را داشته باشند.»

وی با ابراز امیدواری برای برد ایران در بازی که امروز مقابل تونس در پیش دارد، درباره تقابل با اسپانیا هم گفت: «آنها یکی از تیم های قدر است اما ایران هم بازیکنان خیلی خوبی دارد و چرا که نه، ممکن است موفق شوند.»

محمودی درباره پوشش تیم بانوان توضیح داد: «این پوشش قبلا در بسکتبال نوجوانان و سه نفره دیده بودند و کمتر متعجب می شدند اما باز هم برایشان جالب بود و از بازی ما هم تعریف می کردند.»

وی ادامه داد: «خوشبختانه از نظر برگزاری اردوها فدراسیون تا جایی که توانسته کار کرده اما اکنون بودجه فدراسیون مهم تر است و اگر اسپانسرهای بیشتری جذب شوند بتوانیم از نظر برگزاری بازی های دوستانه و کسب تجربه، نبود چند ساله مان را بیشتر جبرانش کنیم.»

کاپیتان تیم ملی بسکتبال درباره احتمال صعود به المپیک و اینکه آیا بازی برای هموار شدن صعود خواهند داشت نیز گفت: «در بسکتبال 5 نفره برای المپیک 2020 خیر. ما بازی های کاپ آسیا را داریم و در دسته B قرار داریم و اول باید به دسته A برسیم بعد. اما در بسکتبال سه نفره رنکینگ مهم است و این امید وجود دارد.»

محمودی درباره رسیدن به درجه یک آسیا گفت: «این به یک برنامه ریزی بلند مدت نیاز دارد و ما اول باید در غرب آسیا موفق باشیم بعد به دسته A آسیا صعود کنیم و بعد به المپیک فکر کنیم و این به برنامه ریزی خوب نیاز دارد.»

وی که شغل او پزشکی است، تصریح کرد: «مادرم مربی بسکتبال بود و من اول بسکتبالیست بودم بعد پزشک. از بچگی در این فضا بودم و بعد هم زمان کنکور هم موفق به قبولی در رشته پزشکی شدم.»

محمودی درباره لیگ بسکتبال بانوان ادامه داد: «شنبه جلسه هماهنگی بازی سوپرلیگ را داشتیم و قرار است از 10 آبان آغاز شود و امیدوارم اسپانسرهای بیشتری داشته باشیم تا لیگ پویاتری داشته باشیم که این به تیم ملی هم کمک می کند.»

محمودی درباره آخرین قرارداد لیگ خود توضیح داد: «قرارداد امسال من 20 میلیون بود.قرارداد آقایان در لیگ فکر می کنم بین 300 تا 700 میلیون باشد. درباره همین رقم ناچیز هم من فقط 30 درصد آن را خرد خرد گرفته ام و از اسفند که لیگ تمام شده هنوز تسویه حساب نشده است.»

محمودی همچنین خود را استقلالی معرفی کرد و گفت در اردوهای خیلی کری خوانی دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها