والیبال قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۹ - تونس

شکست نوجوانان والیبال ایران برابر روسیه

تیم ملی نوجوانان والیبال ایران با نتیجه سه بر یک مقابل روسیه شکست خورده و از راهیابی به نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان بازماند.
کد خبر: ۱۲۲۵۶۵۸
شکست نوجوانان والیبال ایران برابر روسیه

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (چهارشنبه) ۶ شهریور ماه ۱۳۹۸ در ادامه رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۹ تونس به مصاف روسیه رفت که با قبول شکست ۳ بر یک برابر حریفش از صعود به جمع چهار تیم پایانی بازماند.

شاگردان محمد وکیلی ست نخست بازی را با نتیجه ۲۵-۲۱ پیروز شدند اما در ادامه، در سه ست متوالی با نتایج ۲۵-۱۸، ۲۵-۲۰ و ۲۵-۲۳ مغلوب حریف خود شدند تا در پایان روسیه سه بر یک برنده دیدار معرفی شود.

بازیکنان ایران در این بازی ۴۵ امتیاز از اسپک، ۹ امتیاز از دفاع روی تور، ۴ امتیاز سرویس و ۲۲ امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند.

بازیکنان روسیه نیز ۵۱ امتیاز از اسپک، ۱۰ امتیاز از دفاع روی تور، ۱۲ پوئن سرویس و ۱۶ امتیاز از اشتباهات ایران به دست آوردند.

در پایان این دیدار، بردیا سعادت ۲۴ امتیاز برای ایران و رومن موراشکو ۲۴ امتیاز برای روسیه کسب کردند.

به این ترتیب تیم نوجوانان ایران برای کسب یکی از عناوین پنجم تا هشتمی جهان از ساعت ۱۳:۳۰ فردا پنجشنبه به مصاف بازنده دیدار بلغارستان و آرژانتین خواهد رفت. دیگر دیدار این مرحله بین ژاپن و بلاروس انجام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها