چک‌هایی که از سوی باشگاه استقلال به بازیکنان برای طلب‌های‌شان داده شده، از طرف یک شرکت در کرمان بوده است.
کد خبر: ۱۲۲۳۰۰۱
ادامه ماجرای چک‌های «پِسته‌ای» در باشگاه استقلال

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، چند روز پیش باشگاه استقلال برای پرداخت درصدی از مطالبات بازیکنان خود، چکی به آنها داد و اعلام کرد که یک ماه دیگر موعد پاس شدن این چک‌ها خواهد بود. نکته قابل توجه، صدور چک از طرف شرکت پسته کاران کرمان بود که باعث تعجب شد. اینکه آیا قرار است این شرکت اصلا وجود خارجی دارد یا نه (چرا که با جستجو در اینترنت نام چنین شرکتی به چشم نمی‌خورد) یا اینکه موضوع چیز دیگری است. خبرهایی نیز به گوش رسید مبنی بر اینکه شخصی که عضو هیئت امنای آکادمی استقلال بوده و از چند سال پیش به باشگاه نزدیک شده است، چک‌ها را به صورت شخصی از طرف شرکت مذکور صادر کرده است.

این شخص که دوست نداشت نامش فاش شود، در واکنش به این موضوع گفت: چک‌های صادر شده ارتباطی به من ندارد. من عضو کمیته اقتصادی و هیئت امنای آکادمی باشگاه استقلال هستم. از طرفی، عضو انجمن پسته ایران نیز هستم و در کرمان باغ پسته دارم، اما چک‌هایی که به بازیکنان استقلال داده‌اند، ارتباطی به من ندارد.

وی افزود: شاید چون عضو هیئت مدیره انجمن پسته ایران هستم، تصور شده چک‌ها از طرف من بوده است، اما ما نمی‌توانیم برای کسی یا باشگاهی چک صادر کنیم. در برهه‌ای به باشگاه استقلال کمک کرده‌ام که آنچنانی نبود. من دوره مدیریت صادق ورمزیار به آکادمی استقلال آمدم و اکنون نیز عضو هیئت امنا هستم. نمی‌دانم چرا همه فکر می‌کنند من این چک‌ها را داده‌ام. شاید شخصی دوست داشته برای کمک به استقلال چک شخصی بدهد، این موضوع نباید اشکال داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها