با توجه به اینکه تیم ملی در هفته اول مقدماتی جام جهانی 2022 (گروه c) با قرعه استراحت روبرو شده است طبیعی است انجام یک بازی دوستانه را در دستور کار قرار دهد. هفته اول بازی ها 14 شهریور استارت خواهد خورد و تیم ملی در هفته دوم بازی ها که 19 شهریور خواهد بود در خانه هنگ کنگ به میدان می آید و به همین بهانه تمرینات تیم ملی از 10 شهریور در زمین شماره دو کمپ تیم های ملی آغاز می شود.
کد خبر: ۱۲۲۲۷۹۵
ایران – ژاپن؛ شاید برگزار نشود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه، پیش از این خبر رسیده بود فدراسیون فوتبال برای هفته اول بازی ها در تدارک بازی با ژاپن است و در هفته اول بازی ها که با قرعه استراحت روبرو است در خانه تیم ژاپن به میدان می رود و بعد از این بازی دوستانه از توکیو راهی هنگ کنگ می شود تا 19 شهریور با تیم ملی این کشور بازی کند.

اما بر اساس خبرهای رسیده از راهروی فدراسیون فوتبال کادر فنی تیم ملی موافق برگزاری این بازی سنگین پیش از بازی با هنگ کنگ نیست و معتقد است این بازی می تواند تبعات منفی برای تیم ملی به همراه داشته باشد. چرا که ممکن است نتیجه بازی به سود ایران نباشد که در این صورت تیم ملی پیش از بازی با هنگ کنگ از نظر روحی و روانی آسیب خواهد دید و از سویی احتمال مصدومیت بازیکنان نیز وجود دارد. با این شرایط برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی ژاپن در این برهه از زمان در هاله ای از ابهام قرار دارد. البته فدراسیون فوتبال برای هفته اول بازی ها به دنبال یک تیم آسان برای انجام بازی است و شاید هم در نهایت بدون برگزاری بازی راهی هنگ کنگ شود. برنامه کامل بازی های تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 از این قرار است:

دور رفت

19 شهریور 1398: هنگ‌کنگ - ایران

18 مهر 1398: ایران - کامبوج

23 مهر 1398: بحرین - ایران

23 آبان 1398: عراق - ایران

دور برگشت

7 فروردین 1399: ایران - هنگ‌کنگ

12 فروردین 1399: کامبوج - ایران

15 خرداد 1399: ایران - بحرین

20 خرداد 1399: ایران - عراق

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها