الاتحاد عربستان با شکست ذوب‌آهن ایران به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. به این ترتیب پرونده فوتبال باشگاهی ایران در فصل 2020-2019 لیگ قهرمانان آسیا به طور کامل بسته شد.
کد خبر: ۱۲۲۲۶۴۴
پرونده فوتبال باشگاهی ایران در سال ۲۰۱۹ آسیا بسته شد

به گزارش جام جم آنلاین ، ذوب‌آهن ایران و الاتحاد عربستان از ساعت 23:30 روز گذشته ، در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و در ورزشگاه حمدالکبیر شهر دوحه قطر به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 4 بر 3 نماینده عربستان خاتمه یافت.

ابتدا امیلیانو وچیو در دقیقه 1+45 برای الاتحاد گلزنی کرد تا تیمش پیروز به رختکن برود. در اوایل نیمه دوم و در دقیقه 53، ذوب‌آهن با گل به خودی لوییس خیمنس بازی را به تساوی کشاند. یک دقیقه بعد اما محمدباقر صادقی اشتباه فاحشی مرتکب شد و دروازه خود را به اشتباه باز کرد تا راه‌راه‌پوشان الاتحاد دوباره از شاگردان علیرضا منصوریان پیش بیفتند.

پس از این اشتباه، رومارینیو در دقایق 64 و 70، دو گل برای الاتحاد به ثمر رساند. گل‌های هادی محمدی در دقیقه 72 و کریسانتوس در دقیقه 83 هم فقط اختلاف را برای تنها نماینده باقیمانده ایران در لیگ قهرمانان آسیا کاهش داد و ثمری در پی نداشت.

با این نتیجه و با توجه به برتری 2 بر یک الاتحاد در بازی رفت، این تیم در مجموع دو مسابقه به برتری 6 بر 4 دست یافت و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد. شاگردان سیرا در این مرحله به مصاف پیروز دیدار الاهلی - الهلال عربستان می‌روند.

ادهم محمد داور اردنی این مسابقه به هادی محمدی از ذوب‌آهن و عبدالله المالکی از الاتحاد کارت زرد نشان داد.

به این ترتیب پرونده فوتبال باشگاهی ایران در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا به طور کامل بسته شد. پیش از این تیم های پرسپولیس و استقلال از دور رقابت ها کنار رفته بودند.

ذوب آهن در حالی در این مرحله حذف شد که در مرحله گروهی عملکرد درخشانی داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها