تیم فوتبال پرسپولیس امیدوار است تا در دیدار افتتاحیه لیگ برتر مقابل پارس جنوبی جم رکوردشکنی کند.
کد خبر: ۱۲۲۲۶۲۷
پرسپولیس در سودای رسیدن به رکورد ۱۳

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران به زودی آغاز می‌شود و پرسپولیس، تیم قهرمان ایران با هدایت گابریل کالدرون آرژانتینی امیدوار است تا افتخارات گذشته را تکرار کند.

سرخپوشان در بازی افتتاحیه لیگ نوزدهم باید به مصاف پارس جنوبی جم بروند. زمان برگزاری این مسابقه مشخص نیست، اما در ورزشگاه آزادی و با حضور هواداران پرسپولیس برگزار خواهد شد.

پرسپولیسی‌ها پس از اینکه در هفته نخست لیگ ششم مقابل ابومسلم مشهد با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خوردند، ۱۲ سال است در مسابقه افتتاحیه نباخته‌اند و به پیروزی و یا تساوی رسیده اند. پرگل‌ترین بازی آن‌ها مقابل پگاه گیلان بود که با هدایت وینگو بگوویچ به آن دست یافتند و با نتیجه ۸ بر ۲ حریف را مغلوب کردند.

همچنین بدترین شکست سرخپوشان هم به هفته چهارم باز می‌گردد که بازهم با هدایت بگوویچ رو در روی فولاد خوزستان ۳ - یک متحمل شکست شدند. به هرحال در لیگ نوزدهم پرسپولیس با کالدرون در دیدار افتتاحیه باید مقابل پارس جنوبی قرار بگیرد و باید دید می‌تواند رکورد برد‌های متوالی برانکو در بازی نخست را ادامه دهد یا خیر؟

کاپیتان‌های پرسپولیس و بیرانوند از امروز در تمرین پرسپولیس

در حالی که دیروز (یکشنبه)، علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی و حسین ماهینی راهی بوشهر شدند تا از مامور نیروی انتظامی دلجویی کنند و در تمرین غایب بودند، از امروز (دوشنبه) به تمرینات تیمی باز می‌گردند و کنار دیگر بازیکنان و کادرفنی تمرین خواهند کرد.

البته با اعلام باشگاه پرسپولیس، تمرینات سرخپوشان تا مدتی در ورزشگاه خیریه عمل برگزار می‌شود تا ورزشگاه شهید کاظمی بازسازی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها