سازمان لیگ فوتبال ایران هنوز زمان آغاز نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال را به دلیل عدم تامین و تجهیز امینی ورزشگاه های لیگ برتری مشخص نکرده‌ است.
کد خبر: ۱۲۲۲۵۶۸
تاریخ احتمالی دربی؛ 5 تا 12 مهر ماه

به گزارش جام جم آنلاین ، فدراسیون فوتبال ایران که با حساسیت مسئولان شورای تامین برای ایجاد امنیت در ورزشگاه ها روبرو شده است از سازمان لیگ خواسته تا برگزاری بازی های لیگ را تا تجهیز آنها آغاز نکند.

بلیت فروشی الکترونیکی، شماره دار کردن صندلی تماشاگران و گیت های ورودی هواداران برای ورود به ورزشگاه از شروط اصلی آغاز مسابقات لیگ برتر نوزدهم است. همین امر هم سبب شد تا سازمان لیگ فوتبال با وجود قرعه کشی هفته گذشته مسابقات لیگ برتر هنوز زمان آغاز این مسابقات را مشخص نکند.

با این حال برگزاری دربی پایتخت در هفته چهارم مسابقات باعث حساسیت مضاعف مدیران فدراسیون شده تا تجهیز ورزشگاه ها را جدی تر از قبل دنبال کنند و برنامه زمانبندی لازم را برای این مسابقه سنتی فوتبال ایران در نظر بگیرند. پیگیری ها، خبر از برگزاری دربی پایتخت در بازه زمانی پنجم تا دوازدهم مهرماه سال جاری می دهد. سازمان لیگ فوتبال تاریخ دقیق شروع لیگ برتر را مشخص نکرده و شایعات در این باره همچنان ادامه دارد.

با این حال فشردگی بازی های باشگاهی در فصل جاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و اردوهای تیم ملی سبب شده تا مسئولان سازمان لیگ فشار زیادی را به برخی باشگاه ها آورده و از آنها بخواهند تا ورزشگاه های خود را مجهز کنند در غیر اینصورت تا اطلاع ثانوی به استان های مجاور رفته و در آنجا بازی خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها