تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در رقابت‌های انتخابی المپیک به مصاف مکزیک رفت و با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد.
کد خبر: ۱۲۲۲۵۱۸
برد راحت با حضور جوانان / آزتک‌ها ضعیف‌تر از حد انتظار!

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در رقابت‌های انتخابی المپیک از ساعت 17:30 در سن‌پترزبورگ به مصاف مکزیک رفت که این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 21 و 27 بر 25 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

ایگور کولاکوویچ برای این مسابقه از جواد کریمی، پوریا یلی، فرهاد قائمی، محمدجواد معنوی‌نژاد، مسعود غلامی، علی‌اصغر مجرد و محمدرضا موذن استفاده کرد. برای شروع این مسابقه بازیکنان اصلی ایران روی نیمکت نشستند تا برای بازی حساس فردا مقابل روسیه آماده باشند.

ست نخست؛ 25 بر 18 به سود ایران

بازیکنان با انگیزه ایران شروع خوبی مقابل مکزیکی‌های کم نام و نشان داشتند. در امتیاز 8 بر 4 به سود ایران تیم‌ها به وقت استراحت فنی اول رفتند. نتیجه 16 بر 11 زمانی بود که تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. این ست با نتیجه 25 بر 18 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

ست دوم؛ 25 بر 21 به سود ایران

ست دوم بازی پایاپایی شروع شد تا اینکه در امتیاز 8 بر 6 به سود مکزیک هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. امتیاز 16 بر 13 به سود ایران موجب شد تا تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم بروند. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 21 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

ست سوم؛27 بر 25 به سود ایران

مکزیکی‌ها در ست سوم شروع خوبی داشتند و توانستند با نتیجه 8 بر 6 از ایران پیش بیفتند تا تیم‌ها به وقت استراحت فنی اول بروند. در امتیاز 16 بر 14 به سود ایران یک بار دیگر هر دو تیم به وقت استراحت فنی رفنتد. این ست با نتیجه 27 بر 25 به سود ایران تمام شد.

تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود توانست با نتیجه 3 بر 2 کوبا را شکست دهد و مکزیکی‌ها هم در گام نخست 3 بر صفر مغلوب روسیه شدند.

مسابقات انتخابی المپیک 2020 توکیو در رشته والیبال، در 2 مرحله برگزار می‌شود. ابتدا 24 تیم برتر رده‌بندی فدراسیون بین‌المللی در انتخابی جهانی به میدان می‌روند. این 24 تیم در 6 گروه 4 تیمی، مسابقه می‌دهند و در نهایت تیم برتر هر گروه راهی المپیک می‌شود. تیم ملی والیبال ایران در این مرحله از مسابقات باید در سنت‌پترزبورگ با روسیه هم روبرو شود.

برنامه مسابقات ایران در انتخابی المپیک به شرح زیر است:

یکشنبه 20 مرداد ساعت 20:30، ایران - روسیه

در صورتی که ایران نتواند در مسابقات سنت‌پترزبورگ، بلیت توکیو را به دست آورد. باید در مسابقات انتخابی قاره آسیا دوباره شانس خود را امتحان کند.

مسابقات انتخابی المپیک در آسیا از 16 تا 22 دی با حضور هشت تیم برتر قاره برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها