ذوب آهن ایران امروز در دیداری مهم و سرنوشت‌ساز در لیگ قهرمانان آسیا رو‌در‌روی حریف عربستانی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۲۲۱۴۷۰
در انتظار یکه تازی آسیایی سبزپوشان اصفهانی

به گزارش جام جم آنلاین ، ذوب آهن اصفهان تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست. این تیم امروز در دیداری حساس و سرنوشت ساز مقابل الاتحاد عربستان به میدان می رود.

ذوب آهن سهمیه مرحله گروهی را غیرمستقیم به دست آورد اما در مرحله گروهی عملکرد بسیار خوبی داشت و به عنوان صدرنشین صعود کرد. آنها سه برد و سه مساوی داشتند.

حالا شاگردان علیرضا منصوریان تنها نماینده ایران در این رقابت ها هستند؛ پیش از این پرسپولیس و استقلال با ارائه عملکردی ضعیف از دور رقابت ها کنار رفته بودند.

ذوبی ها که تنها تیم بدون شکست در جمع 32 تیم مرحله گروهی بودند امروز تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا به حضور خود آسیا ادامه بدهند.

الاتحاد عربستان، حریف امروز ذوب آهن اصفهان، ستاره های گران قیمتی را در اختیار دارد و برای حضور پررنگ و موفقیت آمیز در آسیا حسابی برنامه ریزی کرده اند.

یکی از این بازیکنان لوئیس خیمنز شیلیایی است که می‌تواند برای تیم منصوریان دردسرساز شود.

ذوبی‌ها نیز هرچند کم اما در ترکیب‌شان تغییراتی داشته‌اند. آنها مهره‌های کلیدی خود از جمله رشید مظاهری و محمدرضا حسینی را از دست دادند اما سه بازیکن سربازشان را از تراکتورسازی پس گرفتند تا با تغییر در ادامه رقابت‌های آسیایی به میدان بروند.

دیدار رفت دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 20:30 امروز (دوشنبه) به وقت تهران در ورزشگاه زعبیل امارات برگزار می‌شود. دیدار برگشت نیز دوشنبه هفته بعد (21 مرداد) به میزبانی ذوب آهن در قطر برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها