حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پیشین باشگاه پرسپولیس معتقد است طی ماه‌های اخیر اتفاقاتی عجیبی پیرامونش رقم خورده و این طور به نظر می رسد که بعضی می‌خواهند از طرق مختلف، او را خراب کنند.گرشابی در این مورد توضیحات جالبی داد.
کد خبر: ۱۲۲۰۶۸۰
گرشاسبی: نمی‌دانم چه شد که علیه من این همه دروغ ساختند!

به گزارش جام جم آنلاین ، خبرآنلاین نوشت: گرشاسبی گفت: «تا وقتی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بودم همه از مدل کارمن به به و چه چه می کردند. مدام می گفتند هیچ کس تا قبل از شما دست به چنین کارهای موثر و مفیدی نزده است. شما ببینید ما در عرض سه ماه، بدهی های پرسپولیس را به پایین‌ترین حد خود رساندیم و با حدود ۷۰ طلبکار باشگاه، تسویه حساب قطعی انجام شد. همه بازیکنان اعضای تیم و طلبکاران از ما رضایت کامل داشتند. تلاش کردیم تا باشگاه را طوری مدیریت کنیم که خللی در فعالیت هایش به وجود نیاید. با تلاش بازیکنان و کادرفنی وقت نیز توانستیم به خاطر آرامشی که در باشگاه داشتیم، تا فینال آسیا و تکرار قهرمانی در لیگ برتر پیش برویم.»

وی اضافه کرد: «حالا مدتی است که حرف‌های عجیب و غریبی پشت سر من می‌زنند. چیزهایی می گویند که بیشتر شبیه به فیلم های سینمایی است تا واقعیت! مثلاً در مورد بدهی ها، قراردادها، آپشن ها و مسائل دیگر شایعاتی می‌سازند که فقط می‌توانم بگویم دروغ است، دروغ! آنها هم می‌دانند ما چطور مدیریت کردیم و چه فعالیت هایی در باشگاه داشتیم، چطور کارها را پیش بردیم و نتایج آن به چه ترتیب رقم خورد ولی می‌خواهند وجهه ما را خراب کنند. نمی دانم دنبال چه می گردند اما بحث های شان چندان هم در قالب منطق نیست.»

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود یکسری آپشن به عنوان بند جدایی روی قرارداد 14 بازیکن پرسپولیس اضافه کرده بود و حالا این بندهای جدایی دردسرساز شده، گفت: «ما فقط روی قرارداد 5 بازیکن تیم بند جدایی گذاشتیم. می توانید از هر ۵ نفر نیز این سوال را بپرسید. فصل قبل اگر این کار را نمی کردیم هر ۵ نفر می توانستند به راحتی از پرسپولیس جدا شوند. آیا کار بدی کردیم که به بازیکنان گفتیم اگر می خواهید جدا شوید، باید به پرسپولیس پولی بدهید؟ آیا این که جلوی جدایی رایگان بازیکنان را گرفتیم، کار بدی است؟ نمی دانم از چه چیز ایراد می‌گیرند. بخشی از این حرف درست است، بله من روی قرارداد برخی بازیکنان بند جدایی گذاشته و بخش دوم آن کاملا نادرست؛ دروغ است چون این تعداد بازیکن 5 نفر بود نه 14، 15 نفر.»

گرشاسبی در خصوص شایعه رقم قرارداد مهدی شریفی که یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان عنوان شده، اضافه کرد: «این هم یکی دیگر از همان دروغ ها است که شایعه کردند! کل قرارداد من با شریفی به ۸۰۰ میلیون تومان هم نمی‌رسد. همه قرارداد ها و اسناد در باشگاه موجود است. می توانید همه این قراردادها را خودتان چک کنید تا متوجه واقعیت شوید. دلیلی نداشت که ما با بازیکنان خود قراردادهای چند میلیاردی ببندیم. طبق خواسته کادر فنی، عملکردها و قراردادها، معقول و منطقی بود. البته اعتقاد دارم باید به پای بازیکنانی که در عین محرومیت و کمبود یار توانستند با تلاش و کوشش خود به فینال آسیا برسند، طلا می ریختیم. ما تلاش مان را کردیم تا در کنار هم بهترین روزهای تیم و باشگاه را تجربه کنیم اما دستمزدمان این همه دروغ و شایعه است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها