در لیگ نوزدهم با پدیده جدیدی روبرو هستیم، پدیده ای که البته تکراری نیست اما اینبار در حد و اندازه های بزرگ تر و هزینه برتری ظاهر می شود.
کد خبر: ۱۲۲۰۶۷۱
بریز و بپاش بیشتر برای ستاره‎های کاغذی / مبلغ قراردادهای لیگ برتری 40 درصد افزایش یافت!

به گزارش جام جم آنلاین ، بازیکنی که نه ستاره است و نه حتی کیفیت چندان بالایی ندارد راحت تر از هر زمان دیگری با تیم های لیگ برتری قرارداد می بندد. حضور خون آشام های فوتبالی (دلال ها) و البته بازارگرمی های معمول در فوتبال ایران قرارداد این دست از بازیکنان را بالاتر می برد. در فصل آتی یعنی لیگ برتر نوزدهم بازیکنان فوتبال ایران در گران ترین وضعیت تاریخ فوتبال ایران خواهند بود، بیشتر از هر زمانی پول می گیرند و بیشتر از هر زمان دیگری گران هستند، از برخی از ستاره ها که بگذریم برخی از بازیکنان دیگر «بیخودی گران» هستند!

به هر حال بر اساس آخرین اخبار، بسیاری از قراردادهای بازیکنان لیگ برتری در فصل نوزدهم به میزان 30 الی 40 درصد افزایش یافته است.

بی کیفیت های فوتبال ایران حالا پول پارو می کنند و اتفاقا دریافت چنین مبالغی را حق خود می دانند. برخی از قراردادهای فوتبال ایران برای فصل نوزدهم تا مرز پنج میلیارد تومان هم می رسد.

در همین رابطه درباره یکی از تیم های لیگ برتری شنیده می شود که ترکیب اصلی این تیم در فصل نوزدهم بازیکن زیر دو میلیارد تومان نخواهد داشت!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها