تیم ملی والیبال جوانان ایران برای دوازدهمین بار در رقابت‌های جهانی حضور یافته که بهترین عنوان آن در سال ۲۰۰۷ مقام سوم جهان بوده است.
کد خبر: ۱۲۱۹۵۳۱
جوانان والیبالیست ایران، در یک قدمی صعود تاریخی

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما، بیستمین دوره والیبال قهرمانی جوانان کمتر از ۲۱ سال جهان ۲۰۱۹ - امروز در بحرین پیگیری می‌شود.

به گزارش پایگاه اختصاصی مسابقات، این رقابت‌ها با حضور ۱۶ تیم تا فردا در شهر الرفاع برگزار می‌شود و برنامه مسابقات به این شرح است:‌

جمعه ۴ مرداد:
برای رده‌های ۱۳ تا ۱۶:
مصر - مغرب
تونس - پورتوریکو

برای رده‌های ۹ تا ۱۲:
کوبا - کانادا
چک - لهستان (قهرمان دوره قبل)

برای رده‌های ۵ تا ۸:
چین - بحرین
آرژانتین - کره جنوبی

نیمه نهایی:
ایتالیا - روسیه

ایران - برزیل (ساعت ۲۰:۳۰ - سالن مجموعه ورزشی مدینه عیسی)

تیم ایران پیش از این در دور گروهی و در گروه ۳ با نتیجه ۳ - ۰ تیم‌های چک و تونس را برد و ۲ - ۳ مغلوب روسیه شد و با ۷ امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کرد.

جوانان ایران در دور دوم گروهی و در گروه ب ۳ - ۱ بر آرژانتین و ۳ - ۰ بر بحرین غلبه کردند و ۱ - ۳ از ایتالیا شکست خوردند و با ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی نیمه نهایی شدند.

در دوره قبل در سال ۲۰۱۷ تیم‌های لهستان، کوبا و روسیه اول تا سوم شدند.

در تاریخ والیبال جوانان جهان در بخش پسران، تیم روسیه با احتساب نتایج شوروی سابق با ۱۰ قهرمانی، ۲ نایب قهرمانی و ۴ سومی رکورد دار است و تیم‌های برزیل با ۴ قهرمانی ۶ نایب قهرمانی و ۳ سومی در رده دوم و لهستان با ۳ قهرمانی در رده سوم قرار دارند.

تیم ایران برای دوازدهمین بار در این رقابت‌ها حضور یافته است که بهترین عنوان این تیم در سال ۲۰۰۷ و با کسب مقام سومی به دست آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها