سرپرست تیم ملی والیبال ایران اعلام کرد که پیش از اعزام ملی‌پوشان به رقابت‌های انتخابی المپیک، شاگردان کولاکوویچ دو دیدار دوستانه را با بلغارستان برگزار می‌کنند.
کد خبر: ۱۲۱۸۴۳۳
۲ بازی‌ دوستانه تیم ملی والیبال ایران با بلغارستان قبل از انتخابی المپیک

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا ، امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی مردان ایران درباره برنامه تمرینی و اردوهای تیم ملی گفت: اردوی تیم ملی والیبال بعد از استراحت کوتاه کولاکوویچ به بازیکنان، از سه‌شنبه بعدازظهر آغاز خواهد شد و نفراتی که در تیم حضور داشتند به اردو خواهند آمد. مدت کوتاهی برای تمرین و ریکاوری در اختیار داریم و باید سریع برای انتخابی المپیک آماده شویم.

او در ادامه با اعلام خبر حضور تیم ملی در کشور بلغارستان، بیان کرد: ما یازده مردادماه عازم بلغارستان خواهیم شد. بلغارستان برای بازی دوستانه ما را دعوت کرده و بعد از انجام دو بازی دوستانه با این تیم، روز پانزده مرداد ماه عازم روسیه خواهیم شد تا برابر میزبان، مکزیک و کوبا در مسابقات انتخابی المپیک به میدان برویم. یک تیم از این مسابقات سهمیه المپیک را خواهد گرفت.

خوش‌خبر در تشریح آخرین وضعیت بازیکنان تیم ملی، اضافه کرد: بازیکنان همگی شرایط خوبی دارند و فقط وضعیت مجرد مشخص نیست و باید گزارش‌ها را بررسی کنیم تا ببینیم وضعیت او بهبود پیدا کرده است یا نه.

اردوهای آماده سازی تیم ملی والیبال ایران از اول مرداد ماه آغاز خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها