برانکو ایوانکوویچ هنوز بین هواداران پرسپولیس محبوب است. اتفاق مهم این روزها اما رفتار غریبانه‌ای است که او و مسئولان باشگاه پرسپولیس با هم دارند.
کد خبر: ۱۲۱۷۹۱۰
داستان پرسپولیس و برانکو چگونه به اینجا رسید؟

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، وقتی برانکو ایوانکوویچ بعد از قهرمانی در جام‌حذفی و ثبت دو قهرمانی در یک فصل با پرسپولیس، قدم‌های فاتحانه خودش را در راهروی استادیوم فولاد آرنا برمی‌داشت، هیچکس به این فکر نمی‌کرد که این آخرین قدم‌هایی است که برانکو بعد از ثبت یک افتخار دیگر در قامت سرمربی پرسپولیس برمی‌دارد. چند روز که گذشت نه تنها این قدم‌ها آخرین قدم‌های برانکو بعد از رسیدن به موفقیت با پرسپولیس شدند بلکه اختلافات میان مرد محبوب سکوهای قرمز و مدیران باشگاه به شدت بالا گرفت.

از همان روزی که خبر جدایی برانکو و حضورش در فوتبال عربستان برای هدایت الاهلی مطرح شد، موضوع فسخ قرارداد سرمربی کروات یکی از مهم‌ترین خبرهای روز بود. مسئولان پرسپولیس به شدت روی این قضیه اصرار داشتند که خروج برانکو غیرقانونی است و او بدون فسخ با الاهلی به توافق رسیده. در همین بین بود که وکیل برانکو ایوانکوویچ با ارسال نامه‌ای از مسئولان باشگاه پرسپولیس درخواست کرد که قرارداد برانکو فسخ شود.

این اقدام برانکو و وکیلش و البته قبول هدایت الاهلی باعث شد که مسئولان باشگاه پرسپولیس به فکر ندادن پول سرمربی پیشین تیم‌شان بیفتند. عرب و دوستانش با تصور اینکه برانکو برای فسخ یک‌طرفه باید از بخش زیادی از مطالباتش چشم‌پوشی کند، کار را به جای باریک کشاندند و در سمت مقابل به نوعی برانکو را نیز سر لج انداختند.

غافل از اینکه همین اتفاق چند سال پیش هم زمان داریوش مصطفوی تکرار شده بود. وضعیت همینطور پیش رفت و در نهایت اعلام شد پرسپولیسی‌ها پنج روز به سرمربی سابق خود برای حل کردن مشکلاتی که وجود دارد فرصت دادند.

فوتبال ایران و طرفداران پرسپولیس از همان روز اول شروع اختلافات برانکو و مدیران قهرمان لیگ برتر در بهت فرو رفتند که چرا همه خارجی‌ها انقدر با گله و ناراحتی از فوتبال ما می‌روند.

اینکه برانکو ایوانکوویچ بعد از چهار سال خدمت به پرسپولیس و شروع عصری جدید در تاریخ باشگاه از این حرف زد که در حال فراهم کردن مقدمات شکایت از باشگاه است، همه دوباره یاد پرونده‌های عجیب و غریبی افتادند که طی سال‌های اخیر فوتبال ایران را با مشکل روبرو کرده. برانکو حتی در مصاحبه‌ای از این گفت که کالدرون، سرمربی جدید پرسپولیس هم باید خودش را برای شکایت از باشگاه آماده کند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها