مدیران استقلال که طی روزهای گذشته به خاطر جدایی آیاندا پاتوسی و حضور او در تیم وینفرد شفر با انتقادات متعددی در فضای مجازی روبرو شده‎اند، حالا قصد دارند با جذب یک بازیکن بزرگ، از زیر این فشار خارج شوند.
کد خبر: ۱۲۱۷۷۲۵
سعید عزت اللهی استقلالی می‎شود؟

به گزارش جام جم آنلاین ، آی اسپورت نوشت: سعید عزت‎اللهی هافبک جوان تیم ملی گزینه جدید باشگاه استقلال است و گویا استراماچونی هم علاقه زیادی به سبک بازی این بازیکن دارد و حتی با او هم صحبت کرده است. عزت‎اللهی که فصل گذشته به صورت قرضی در چمپیونشیپ انگلیس و در ردینگ توپ می زد طی روزهای گذشته مجبور به بازگشت به روسیه شد تا در تمرینات روستوف شرکت کند چرا که با این باشگاه تا دو سال دیگر قرارداد دارد و به همین راحتی نمی‎تواند از این باشگاه رضایتنامه بگیرد.

خبر علاقه استقلال به جذب عزت‎اللهی در حالی منتشر شده که هنوز مشخص نیست استقلال عزت اللهی را قرضی می خواهد یا قرار است سعید را به عنوان بازیکن آزاد جذب کند. منتهی اگر این اتفاق رخ دهد
(یکی از صفحات طرفداری استقلال در اینستاگرام هم خبر مذاکره باشگاه با عزت‎اللهی را منتشر کرده و آن را بعید ندانسته) آن وقت استقلال می‎تواند بزرگترین بمب فصل نقل و انتقالات را منفجر کند. استقلال، البته به جز عزت‎اللهی به دنبال تمدید قرارداد علی کریمی هست و حتی نیم نگاهی به جذب رضا اسدی هم دارد اما گزینه اصلی آنها هافبک 22 ساله تیم ملی است که باید دید حاضر به بازگشت به فوتبال ایران خواهد شد یا نه.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها