تیم ملی والیبال ایران اینگونه به مرحله نهایی لیگ والیبال ملت ها صعود کرد؛

صیقل دادن غرور ملی زیر تور والیبال / بردهایی مثل شمشیر دو لبه

لیگ ملت‌ های والیبال 2019

غیبت غفور و موسوی مقابل بلغارستان

با اعلام پزشک تیم ملی والیبال، امیر غفور تحت استراحت قرار گرفت.
کد خبر: ۱۲۱۴۴۷۹
غیبت غفور و موسوی مقابل بلغارستان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فدراسیون والیبال، امیر غفور به علت درد از ناحیه‌ی پاشنه پا در بازی برابر صربستان، به همراه سیامک افروزی فیزیوتراپ و امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی، راهی کلینیک شد.

سیامک افروزی با تأیید این مطلب گفت: امیر غفور به علت خار پاشنه، چند مسابقه را با درد بازی کرد. در بازی برابر صربستان هم با اینکه درد داشت اما در زمین بود؛ به همین خاطر درمانش بعد از بازی با جدیت بیشتری انجام شد. درمان با «shock wave» انجام گرفت که کمی با درد همراه است و محل مصدومیت را متورم می‌کند. فکر می‌کنم دو، سه روز طول بکشد تا امیر غفور بتواند راه برود و بهبود پیدا کند بنابراین او از امروز استراحت می‌کند تا با برگشت به تهران، روز اول یا دوم اردو بتواند کار را شروع کند.

او افزود: غفور تا پیش از بازگشت به تهران در تمرینات وزنه به تمرین مخصوص بالا تنه و پایین تنه ادامه خواهد داد. ان‌شاءالله که امیر غفور به دور نهایی لیگ ملت‌ها می‌رسد، فقط باید ببینیم التهاب محل درمان چه زمانی خوب می‌شود.

فیزیوتراپ تیم ملی درباره مصدومیت سید محمد موسوی هم گفت: در مورد سید هم بابت مصدومیت کهنه مچ پایش با کولاکوویچ صحبت کرده‌ام تا فعلاً استراحت کند.

افروزی افزود: بقیه بازیکنان مشکل خاصی ندارند و به جز خستگی سفر و مسابقات، مسئله‌ای نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها