مدیران تیم فوتبال پرسپولیس در صدد انتخاب مربی جدید هستند تا او را جایگزین برانکو کنند.
کد خبر: ۱۲۱۴۳۸۹
گزینه جانشینی برانکو در پرسپولیس چه کسی است؟ +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ مرد کروات ۶۵ ساله و کادرفنی اش از تیم فوتبال پرسپولیس تهران و حضور در الاهلی عربستان، ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه به همراه علی رغبتی و مهدی محمدنبی راهی ترکیه شدند تا با گزینه‌های سرمربیگری این تیم مذاکره کنند و این اتفاق هم رخ داد، اما دست خالی به تهران بازگشتند و قرار است با بررسی تمام جوانب، سرمربی جدید را به زودی مشخص کنند.

پرسپولیسی‌ها در این مدت با نفراتی از جمله آنته چاچیچ کروات، والتر زنگا ایتالیایی، الکساندر نوری ایرانی - آلمانی، ماسیمو کاررا ایتالیایی، دی‌بیاسی ایتالیایی، تاکیس لمونیس یونانی، گابریل کالدرون آرژانتینی و... مذاکره کردند و با گزینه‌های اصلی درحال توافق مالی هستند تا نام جانشین برانکو را اعلام کنند.

مدیران تیم قهرمان ایران با ایمیل درحال مذاکره با گزینه‌ها هستند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، یک اروپایی جای برانکو را خواهد گرفت.

در ابتدا از سه مربی به عنوان گزینه‌های نهایی نام بردند که درحال حاضر ماسیمو کاررا به دلیل درخواست مالی بالا (بین یک تا ۲ میلیون یورو) از لیست مربیان خارج شد و درحال حاضر کالدرون گزینه اصلی سرخپوشان است.

سرخپوشان در صدد تخفیف گرفتن از این مربی هستند تا او را سرمربی تیم شان انتخاب کنند. مربی ۵۹ ساله متولد آرژانتین است و سابقه مربیگری در تیم‌های باشگاهی قطر، الوصل امارات، الهلال عربستان، الاتحاد عربستان، بتیس اسپانیا و تیم ملی بحرین را دارد.

این مربی سابقه نایب قهرمانی در آسیا همراه با الاتحاد را دارد و در لیگ عربستان نیز همراه با این تیم و الهلال به مقام قهرمانی رسیده است.

لازم به ذکر است، در صورتیکه مشکلی پیش بیاید و کالدرون به عنوان سرمربی انتخاب نشود، لمونیس یونانی گزینه دیگر است. این مربی کروات سابقه قهرمانی در لیگ یونان همراه با المپیاکوس را دارد و همراه با این موفق به کسب ۵ جام شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها