صعود تیم ملی والیبال ایران به مرحله نهایی لیگ والیبال ملت ها قطعی شد؛

ایران ، پیش به سوی شیکاگو

بلیت بازی های ایران در هفته چهارم رقابت های لیگ ملت‌ های والیبال 2019 با قیمت‌های گران در بازار سیاه عرضه می شود.
کد خبر: ۱۲۱۳۲۱۱
بلیت‌های گرانقیمت در بازار سیاه / سرعتی زن فرانسه لیبرو شد!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود از هفته چهارم رقابت‌های لیگ ملت های 2019 از ساعت 18:30 در سالن حسین رضازاده اردبیل به مصاف استرالیا خواهد رفت.

* با وجود اینکه بلیت مسابقات از قبل به صورت اینترنتی فروخته شده، اما تعدادی تماشاگر بیرون از سالن به دنبال تهیه بلیت بازی ایران هستند و همین موضوع منجر به ایجاد بازارسیاه در اطراف سالن شده است. گفته می شود قیمت بلیت در بازارسیاه به یک میلیون تومان هم می رسد.

* پیش از بازی ایران و استرالیا تیم های ملی فرانسه و پرتغال به مصاف هم رفته اند. نکته جالب دیدار تیم های فرانسه و پرتغال این است که فرانسوی ها 13 بازیکن دارند و به همین دلیل کوین لروکس، سرعتی زن این تیم با لباس لیبرو روی نیمکت نشسته است. طبق قانون فدراسیون جهانی هر تیم باید دو لیبرو داشته باشد. لروکس که از مدافعان مطرح جهان والیبال است در بازی روز گذشته در پست تخصصی خود به میدان رفت و برای تیمش بازی کرد، اما امروز وی استراحت می کند و فقط روی نیمکت نشسته است.

* بنجامین تونیوتی، پاسور و کاپیتان تیم ملی والیبال فرانسه هم در این مسابقه کمتر در ترکیب تیمش قرار می گیرد. به نظر می رسد لوران تیلیه، سرمربی فرانسه تصمیم دارد امروز به بازیکنان اصلی تیمش برای بازی فردا مقابل ایران استراحت دهد.

* بطری های آب معدنیِ شرکت چینی که امتیاز انحصاری توزیع آب آشامیدنی مسابقات لیگ ملت های 2019 را برعهده دارد در سالن رضازاده وجود دارد. این در شرایطی است که در ارومیه از محصولات داخلی بدون توجه به قوانین فدراسیون جهانی استفاده می شد.

* تا پیش از دیدار تیم های ملی والیبال ایران و استرالیا شاگردان ایگور کولاکوویچ موفق به کسب 9 پیروزی شده بودند و امروز می توانند تعداد پیروزی های خود را دو رقمی کنند. این در شرایطی است که تیم ایران پیش از این در هیچ تورنمنت جهانی نتوانسته بود این تعداد پیروزی به دست بیاورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها