وکیل بین المللی فوتبال:

برانکو سرمربی قانونی پرسپولیس است

وکیل بین المللی فوتبال: برانکو سرمربی قانونی پرسپولیس است
کد خبر: ۱۲۱۲۱۴۵
برانکو سرمربی قانونی پرسپولیس است

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا ، داستان جدایی برانکو از پرسپولیس به ماجرای عجیبی تبدیل شده است. نامه فسخ قرارداد برانکو در شرایطی به پرسپولیس رسیده که ایرج عرب و مسئولان پرسپولیس هنوز معتقدند مرد کروات سرمربی پرسپولیس است.

غلامرضا رفیعی وکیل بین المللی فوتبال در این باره گفت: برانکو به صورت قانونی سرمربی پرسپولیس است و برای جدایی از این تیم باید نظر موافق مسئولان باشگاه را جلب کند.

وی افزود: در صورتی که باشگاه پرسپولیس مخالف جدایی برانکو باشد می تواند این مساله را به صورت قانونی پیگیری و خواهان بازگشت این مربی شود.

وکیل بین المللی فوتبال تصریح کرد: طبق صحبت‌های ایرج عرب، وکیل برانکو نامه ای را برای باشگاه ارسال کرده و به پرسپولیس برای پرداخت پول خود فرصت داده است. طبق این نامه برانکو به هیچ وجه نمی‌تواند پرسپولیس را ترک کند. مگر اینکه باشگاه پرسپولیس توانایی پرداخت مطالبات را تا زمان مقرر نداشته باشد که به گفته مدیرعامل باشگاه این پول هم تهیه شده است.

رفیعی ادامه داد: بر همین اساس و طبق قانون، برانکو به صورت رسمی سرمربی پرسپولیس است و با توجه به زمان زیادی که از قرارداد او باقی مانده نمی‌تواند حتی با باشگاه دیگری وارد مذاکره شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها