سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا از سال 2002 تا الان در هیچ بازی نخست خود تیمش را شکست خورده از میدان خارج نکرده است.
کد خبر: ۱۲۱۲۰۵۸
رکوردی خاص برای کی‌ روش

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، کارلوس کی‌ روش بعد از 8 سال حضور در ایران تصمیم گرفت که از این تیم جدا شود و هدایت تیم ملی فوتبال کلمبیا را برعهده بگیرد.

کی‌ روش شروع بسیار خوبی با کلمبیا در کوپا آمه‌ ریکا داشت و توانست در دیدار نخست برابر آرژانتین مدعی با دو گل به پیروزی برسد.

کلمبیا 12 سال بود که در یک دیدار رسمی موفق به شکست آرژانتین نشده بود. کی‌روش با پیروزی که تیمش در این دیدار به دست آورد یک رکورد خاص را به جای گذاشت.

تیم‌های این سرمربی پرتغالی از سال 2002 تا الان در بازی نخست خود در هیچ رقابتی تن به شکست نداده‌اند تا جایی که این برای هفتمین بار است که تیم کی‌روش در بازی نخست تن به شکست نمی‌دهد.

اولین بار در سال 2002 که کی‌روش هدایت تیم ملی فوتبال آفریقا جنوبی را برعهده داشت در دیدار برابر بورکینافاسو به تساوی دست پیدا کرد.

در جام جهانی 2010 تیم ملی فوتبال پرتغال با هدایت کی‌روش برابر ساحل عاج در دیدار نخست به تساوی دست پیدا کرد.

از سال 2011 تا 2018 کی‌روش هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت و تیم او در نه در دیدارهای افتتاحیه جام جهانی و نه در جام ملت های آسیا تن به شکست نداد.

کی‌روش با کلمبیا هم در بازی نخست خود در کوپا آمه ریکا نه تنها تن به شکست نداد بلکه تیمش را هم پیروز برابر آرژانتین از میدان خارج کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها