ادامه صدرنشینی شاگردان کولاکوویچ در لیگ ملت های والیبال؛

لهستان، مقهور پنجه‎های ایران

هفته سوم لیگ ملت‎های والیبال برای ایران با سربلندی تمام شد

هت‎تریک در سرزمین درناها

تیم ملی والیبال ایران هفته سوم لیگ ملت های والیبال را با سربلندی تمام کرد. این تیم روز گذشته موفق شد در سه ست متوالی روسیه را شکست دهد تا همچنان صدرنشین این دوره از رقابت ها باشد. حالا کار ارومیه با لیگ ملت ها تمام شده است، از هفته آینده نیز رقابت های هفته چهارم به میزبانی اردبیل برگزار می شود.
کد خبر: ۱۲۱۲۰۴۷
هت‎تریک در سرزمین درناها

به گزارش جام جم آنلاین ، تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملت های والیبال و در سومین مسابقه خود، سومین برد را به دست آورد تا در این هفته هم هت‎تریک کرده باشد.

شاگردان ایگور کولاکوویچ در تیم ملی والیبال ایران سعید معروف، سید محمد موسوی، علی شفیعی، امیر غفور، میلاد عبادی پور، پوریا فیاضی و محمدرضا حضرت پور به میدان رفتند.

روسیه هر چند حریفی قدر محسوب می شد و به شدت برای رسیدن به صدر برنامه داشت اما روز گذشته در سالن غدیر ارومیه و در برابر دیدگان هزاران تماشاگر پرشور حاضر در سالن در سه ست متوالی موفق به شکست روسیه شدند تا به روند درخشان خود در این دوره از رقابت ها ادامه بدهند.

ست نخست؛ 25 بر 20 به سود ایران به پایان رسید. کار در ست دوم بسیار سخت شد و نزدیک بود روسیه به برتری دست یابد اما در نهایت باز هم این ایران بود که موفق به ثبت برد شد و 26 بر 24 پیروز شد.

ست سوم؛ 25 بر 23 به سود ایران به پایان رسید تا در نهایت برتری شیرین سه بر صفر نصیب بلندقامتان ایران شود. به این ترتیب شاگردان ایگور کولاکوویچ به بهترین شکل ممکن هفته سوم رقابت های لیگ ملت های والیبال را به پایان بردند و موفق شدند سه پیروزی پشت سر هم به دست بیاورند. در پایان هفته سوم نیز همچنان ایران صدرنشین لیگ ملت هاست و بالاتر از برزیل قرار دارد. روسیه هم با توجه به شکست روز گذشته مقابل تیم ملی ایران به رده چهارم سقوط کرد.

باز هم غفور، همیشه غفور

امیر غفور به یکه تازی خود در این دوره از رقابت های لیگ ملت های والیبال ادامه می دهد. او هنوز پرامتیازترین بازیکن لیگ ملت های والیبال به شمار می رود و اصلا رکورد زده است. در پایان این مسابقه امیر غفور با کسب 17 امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن در دیدار مقابل روسیه را به خود اختصاص داد.

در طرف مقابل هم ویکتور پولتائف توانست 16 امتیاز برای تیم ملی والیبال روسیه به دست بیاورد.

کانادا دست خالی رفت

تیم ملی والیبال کانادا تنها تیمی در ارومیه بود که حتی یک برد هم به دست نیاورد و دست خالی این شهر را ترک کرد. این تیم روز گذشته در ادامه رقابت های لیگ ملت های والیبال مقابل لهستان قرار گرفت و سه بر یک شکست خورد. کانادایی ها با خاطراتی تلخ شهر ارومیه را ترک کردند.

سید مصدوم شد

سید محمد موسوی سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران روز گذشته در دیدار با روسیه مصدوم شد و اکنون خبر می رسد به هفته چهارم لیگ ملت های والیبال نمی رسد و حداقل یک بازی را از دست خواهد داد به این ترتیب حلاوت سه پیروزی پشت سر هم در هفته سوم تا حد زیادی نزد کولاکوویچ از بین رفت.

جدول کلی لیگ ملت های والیبال در پایان هفته سوم:

1-ایران 24 امتیاز و هشت برد

2-برزیل 22 امتیاز و هشت برد

3-ایتالیا 21 امتیاز و هفت برد

4-روسیه 20 امتیاز و هفت برد

5-فرانسه 19 امتیاز و شش برد

6-آمریکا 16 امتیاز و پنج برد

7-لهستان 15 امتیاز و پنج برد

8-صربستان 13 امتیاز و پنج برد

9-آرژانتین 12 امتیاز و چهار برد

10-کانادا 12 امتیاز و چهار برد

11-ژاپن 10 امتیاز و چهار برد

12-بلغارستان هشت امتیاز و سه برد

13-پرتغال هفت امتیاز و دو برد

14-آلمان شش امتیاز و دو برد

15-استرالیا هفت امتیاز و یک برد

16-چین چهار امتیاز و یک برد

نتایج کلی دیدارهای روز گذشته:

کانادا یک – لهستان 3

ایران 3 – روسیه صفر

آرژانتین 3 – آلمان 2

ژاپن 3 – استرالیا 2

چین یک – صربستان 3

فرانسه یک – آمریکا 3

پرتغال صفر – برزیل 3

ایتالیا 3- بلغارستان یک

برنامه بازی های ایران در هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال به شرح زیر است:

جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸

ایران - پرتغال، ساعت ۱۸:۳۰

شنبه اول تیر ۱۳۹۸

ایران - استرالیا، ساعت ۱۸:۳۰

یکشنبه دوم تیر ۱۳۹۸

ایران - فرانسه، ساعت ۱۸:۳۰

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها