تمرینات آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال برای حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۹ چین با حضور وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک آغاز شد.
کد خبر: ۱۲۱۱۶۱۱
جشن تولد برای وزیر ورزش! +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، مسابقات بسکتبال جام جهانی ۲۰۱۹ چین شهریور ماه با حضور ۳۲ تیم برگزار می‌شود.

تیم ملی بسکتبال ایران که برای سومین‌بار سهمیه حضور در این رقابت‌ها را به‌دست آورده، از امروز (شنبه) تمرینات آماده‌سازی خود را با دعوت از ۱۹ بازیکن آغاز کرد.

آغاز تمرینات تیم ملی بسکتبال، همزمان با افتتاح خوابگاه و محل استقرار تیم ملی در تالار بسکتبال انجام شد.

از میان ۱۹ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی به غیر از آرون گرامی پور سایر نفرات در این اردو حضور دارند. گرامی پور هم که در خارج از کشور به سر می برد از روز دوشنبه به تمرینات ملحق خواهد شد. همچنین صمد نیکخواه بهرامی که دچار آسیب دیدگی است در محل اردو حاضر شد اما با دیگر بازیکنان تمرین نکرد و به فیزیوتراپی پرداخت.

حامد حدادی که غیبتش در اردوهای برگزار شده تیم ملی بسکتبال برای پنجره های پایانی انتخابی جام جهانی حاشیه های زیادی ایجاد کرد، از ابتدای تمرینات حضور داشت و با دیگر بازیکنان تمرین کرد.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک هم در تمرینات امروز حاضر شدند. البته سلطانی فر و صالحی امیری وقتی به محل تمرین آمدند که فقط ٤٥ دقیقه به پایان تمرین مانده بود.

با این حال آنها ابتدا به محل خوابگاه و محل استقرار تیم ملی بسکتبال رفتند تا بازدیدی از این مجموعه داشته باشند. از خوابگاه ملی پوشان بسکتبال با حضور سلطانی فر و صالحی امیری رونمایی شد.

ملی پوشان بسکتبال بعد از اهدای کیک تولد وزیر، با وی و دیگر مهمانان عکس یادگاری گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها