چهارمین پیروزی شاگردان کولاکوویچ در لیگ ملت‏های والیبال رقم خورد؛

آرژانتین در مشت ایران

تیم ملی والیبال ایران در چهارمین مسابقه خود در لیگ ملت های والیبال به برزیل باخت اما هنوز هم یکی از بهترین عملکردها را در این دوره از رقابت‎ها دارد. شاگردان ایگور کولاکوویچ در هفته نخست این رقابت ها سه پیروزی متوالی مقابل ایتالیای جوان شده، چین و آلمان به دست آوردند تا در پایان این هفته از رقابت‎ها صدرنشین مقتدر رقابت ها باشند. این تیم ساعاتی پیش مقابل آرژانتین قرار گرفت و به برتری دست یافت تا چهارمین پیروزی شاگردان کولاکوویچ در لیگ ملت ها رقم خورده باشد.
کد خبر: ۱۲۱۰۲۷۱
آرژانتین در مشت ایران

به گزارش جام جم آنلاین ، اما آغاز هفته دوم رقابت ها که به میزبانی ژاپن برگزار می شود برای بلندقامتان ایران چندان خوشایند نبود. آنها مقابل یکی از ابرقدرت های والیبال دنیا یعنی برزیل قرار گرفتند، پا به پای این تیم پیش رفتند و حتی در آستانه یک پیروزی بسیار شیرین قرار داشتند اما در بزنگاه این پیروزی همانند ماهی از دست شاگردان کولاکوویچ لیز خورد و به دست برزیلی ها افتاد. این پیروزی بزرگ به هر حال از دست رفت اما ملی پوشان ایران در تقابل امروز با آرژانتین همه چیز را جبران کردند.

تیم ملی والیبال برزیل فرار بزرگی مقابل ایران داشت و قطعا تقابل با ایران یکی از سخت ترین دیدارهای برزیل در دومین دوره لیگ ملت های والیبال است. برزیلی‎ها پرافتخارترین تیم حاضر در رقابت ها محسوب می شوند. والیبالیست های سرزمین قهوه در هفته نخست سه پیروزی متوالی مقابل آمریکا، استرالیا و لهستان به دست آوردند اما چون یک امتیاز مقابل استرالیا از دست دادند در پایان هفته نخست رقابت‎ها یک رده پایین تر از ایران در جایگاه دوم جدول کلی قرار گرفتند.

حالا با احتساب دیدار برزیل و ایران که با برتری سه بر دو برزیلی ها همراه بود این تیم 12 برد مقابل ایران ثبت کرده است. ایران هم اگر موفق به شکست برزیل می‎شد تعداد بردهای خود را مقابل این تیم به عدد 4 می رساند.

آرژانتین، فرصتی برای جبران

شاگردان ایگور کولاکوویچ با فراموش کردن شکست تلخ مقابل برزیل از ساعت 10:40 امروز صبح به مصاف تیم ملی والیبال آرژانتین رفتند، دیداری که در توکیو برگزار شد.

تیم تحت هدایت کولاکوویچ با ترکیب سعید معروف، سیدمحمد موسوی، امیر غفور، میلاد عبادی پور، علی شفیعی، پوریا فیاضی و محمدرضا حضرت پور(لیبرو) به میدان فرستاده شد.

تیم ایران موفق شد این دیدار سخت و بسیار نفس گیر را با نتیجه سه بر یک پشت سر بگذارد. نکته بسیار مهم این است که در ست چهارم و به خصوص درلحظات پایانی اشتباهات متعددی از سوی بازیکنان ایران رخ داد اما در نهایت برتری به ایران رسید.

ست اول: ایران ۲۵ - آرژانتین ۱۹

ست دوم: ایران ۲۰ - آرژانتین ۲۵

ست سوم: ایران ۲۵ - آرژانتین ۲۲

ست چهارم: ایران 34– آرژانتین 32

ست چهارم بسیار نفس گیر و نزدیک بود و ماراتن امتیازی در بر داشت. در نهایت ایران با نتیجه سه بر یک موفق به شکست تیم سختکوش آرژانتین شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها