آیا فینال جام حذفی آخرین بازی پرسپولیس زیر نظر برانکو خواهد بود؟ قطعا هیچ کدام از هواداران پرسپولیس دوست ندارند جواب این سوال مثبت باشد اما اتفاقات اخیر پرسپولیس باعث شده که نزدیکان پروفسور مدعی شوند بعید است او فصل آینده به همکاری‎اش با پرسپولیس ادامه دهد.
کد خبر: ۱۲۰۹۴۸۸
برانکو بعد از فینال می‎رود؟

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از آی اسپورت، در شرایطی که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، بارها و بارها از برنامه این باشگاه برای همکاری بلند مدت با برانکو صحبت کرده اما ایوانکوویچ دل خوشی از شرایط مالی باشگاه ندارد و صحبتهای او درباره احتمال جدایی از پرسپولیس، ناشی از همین ناراحتی است. او، در گفتگویی که با خبرگزاری تسنیم داشته به این نکته اشاره کرده که مهمتر از مساله تمدید قرارداد او، مشخص شدن بحثهای مالی است که بین او و باشگاه وجود دارد. برانکو در این مصاحبه از پیشنهاد خوبی هم که به دستش رسیده خبر داده و دیگر مثل سابق درباره این نکته صحبت نکرده که با پرسپولیس قرارداد دارد.

از سوی دیگر روزنامه گل به عنوان روزنامه نزدیک به سرمربی پرسپولیس، در گزارشی ادعا کرده که ماندن برانکو در پرسپولیس نزدیک به صفر است و او می خواهد از ایران برود و مدیریت باشگاه، آنطور که لازم بوده برای ماندن پروفسور تلاش نکرده‎اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها