لیگ قهرمانان آسیا 2019

ذوب آهن صدرنشین می‌ماند؟

تیم فوتبال ذوب آهن از دیدار امشب خود برابر النصر عربستان تنها یک امتیاز می خواهد تا به عنوان صدرنشین به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.
کد خبر: ۱۲۰۸۸۴۶
ذوب آهن صدرنشین می‌ماند؟

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، تیم فوتبال ذوب آهن در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، امشب (چهارشنبه) از ساعت ۲۳ و در ورزشگاه اختصاصی العربی قطر به مصاف النصر عربستان می‌رود. دیدار رفت دو تیم با نتیجه ۳-۲ به نفع شاگردان منصوریان به پایان رسید.

هر دو تیم به مرحله بعدی راه پیدا کرده‌اند و امشب برای صدرنشینی به مصاف هم می‌روند. ذوب آهن در صورت برد باید چهاردهم مرداد ماه به مصاف الاتحاد عربستان برود و اگر در بازی امشب شکست بخورد در همان تاریخ باید برابر الوحده امارات قرار بگیرد. با توجه به اختلاف دو امتیازی دو تیم، ذوب آهن در صورت تساوی هم به عنوان صدرنشین به دور بعدی راه پیدا می‌کند.

مسابقه بین ذوب آهن و النصر قرار بود با میزبانی نماینده ایران در شهر کربلا و در تاریخ ۳۱ اردیبهشت برگزار شود اما این مسابقه به علت آنچه AFC مسائل امنیتی خواند، لغو شد.

ذوب آهن از آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا در هیچ مسابقه‌ای شکست نخورده است و در حال حاضر با ۱۱ امتیاز در صدر گروه A مسابقات قرار دارد. با حذف استقلال و پرسپولیس، سبزپوشان تنها نماینده ایران در دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود.

احتمالاً رشید مظاهری، دروازه بان و مسعود ابراهیم زاده بازیکن ذوب آهن این دیدار را به علت مصدومیت از دست بدهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها