اخراج علی دایی از سایپا و جنجال های گسترده پس از آن را که باعث شکل گیری نوعی تایید اجتماعی به سود این اسطوره فوتبالی شد را می توان بزرگ ترین جنجال لیگ هجدهم قلمداد کرد، جنجالی بزرگ تر از ماجرای شرط بندی محسن فروزان.
کد خبر: ۱۲۰۷۳۱۱
شایعه عجیب درباره علی دایی ؛ قهر یک ساله اسطوره؟

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از هوادار، علی دایی در چند هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران را استراحت کرد و کم کم داشت برای این آماده می شد که برای لیگ نوزدهم مذاکراتی جدی با تیم های خواهان خود داشته باشد. تراکتورسازی تیمی بود که بسیاری گمان می کردند دایی بر روی نیمکت فصل آینده این تیم می نشیند. در حالی که مذاکرات و توافقات انجام شده بود خبر رسید بنا به دلایلی حضور شهریار در تبریز منتفی شد. پس از آن نیز زمزمه ها حاکی از آن بود که نحوه اخراج علی دایی از سایپا و افشاگری های او نیز باعث شده است که برای فصل آینده جایی در لیگ برتر فوتبال ایران نداشته باشد چرا که سفارش های متعددی در این زمینه انجام شده است.

به هر حال اکنون خبر جدیدی درباره علی دایی به گوش می رسد. علی دایی مثل هر سال قصد سفر به آمریکا را دارد اما بر اساس آخرین اخبار او اینبار قصد دارد مدت بیشتری در آمریکا بماند. حالا که کم کم متوجه شده مربی گری او در لیگ نوزدهم به این راحتی نخواهد بود شاید قصد داشته باشد حدود یک سال با فوتبال ایران قهر کند!
علی دایی هنوز بابت به هم خوردن توافق با تراکتورسازی تبریز واکنشی از خود نشان نداده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها