قهرمان لیگ برتر انگلیس در آستانه حذف از لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد؛

شوک به قهرمان؛ کارت قرمز به من‌سیتی؟

کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) تیم‌های آژاکس آمستردام، بارسلونا، تاتنهام را جریمه و سرمربیان تیم‌های تاتنهام و بنفیکا را محروم کرد.
کد خبر: ۱۲۰۶۷۳۴
جرایم یوفا برای متخلفان / آژاکس، بارسلونا و تاتنهام جریمه شدند

به گزارش جام جم آنلاین ، کمیته انضباطی یوفا تیم آژاکس را به دلیل پرتاب اشیا از سوی تماشاگرانش در دیدار با یوونتوس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با 52 هزار و 200 یورو جریمه نقدی روبرو کرد.

باشگاه بارسلونای اسپانیا هم به دلیل سازماندهی نامناسب در بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در لندن 20 هزار یورو جریمه شد. این بازی روز 11 دسامبر 2018 میلادی با تساوی یک - یک به پایان رسید. تیم تاتنهام نیز به خاطر رفتارهای ناپسند هوادارانش در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم منچسترسیتی 5 هزار یورو جریمه نقدی شد.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تیم تاتنهام انگلیس نیز به خاطر ورود دیرهنگام تیمش به درون زمین برای بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم آژاکس آمستردام با محرومیت مشروط یک جلسه‌ای در طول یک سال آینده مواجه شد. تیم تاتنهام نیز به خاطر این تخلف 10 هزار یورو جریمه شد. البته مائوریسیو پوچتینو مشکلی برای نشستن روی نیمکت تاتنهام در بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر لیورپول نخواهد داشت.

سرمربی تیم آژاکس آمستردام هلند از سوی کمیته انضباطی یوفا هشداری دریافت کرد. برونو، سرمربی تیم بنفیکای پرتغال نیز به خاطر مجادله با داور در بازی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا برابر تیم اینتراخت فرانکفورت یک جلسه از نشستن روی نیمکت در بازی‌های تحت هدایت یوفا محروم شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها