جشن گسترده هواداران آژاکس در هلند باعث تعطیلی چند موزه و مدرسه در آمستردام شد.
کد خبر: ۱۲۰۶۶۸۱
جشن قهرمانی آژاکس باعث تعطیلی موزه‌ها و مدارس هلند شد! +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، تیم فوتبال آژاکس موفق شد با برتری ۴ بر یک برابر گرافشاپ عنوان قهرمانی در لیگ هلند را به دست بیاورد.

این تیم هلندی که پیش‌تر قهرمان جام حذفی هلند نیز شده بود، یک گام تا رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا فاصله داشت ولی برابر تاتنهام شکست خورد و نتوانست به دیدار نهایی برسد.

هواداران تیم فوتبال آژاکس که تعدادشان به بیش از ۱۰۰ هزار نفر می‌رسد در سطح شهر آمستردام تجمع کردند و به خوشحالی پرداختند. همین مساله منجر به تعطیلی موزه‌های ون گوک و Stedelijk شد. هم‌چنین برخی از مدارس هلند نیز که قصد انجام امتحانات نهایی ترم خود را داشتند مجبور به تغییر مکان امتحان نهایی شدند تا سرو صدای هواداران باعث بر هم خوردن تمرکز دانش آموزان نشود.

بازیکنان تیم فوتبال آژاکس این قهرمانی را به عبدالحق نوری بازیکن سابق خودشان تقدیم کردند که در سال ۲۰۱۷ به خاطر آسیب دیدگی مغزی مجبور به بازنشستگی از فوتبال در سن ۲۱ سالگی شد.

این سی و چهارمین قهرمانی تیم فوتبال آژاکس در لیگ هلند بود و از آن جایی که نوری پیراهن شماره ۳۴ تیم را به تن داشت، همه اعضای باشگاه و بازیکنان تیم فوتبال آژاکس، این قهرمانی را به او تقدیم کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها