امشب، دیدار برگشت بارسلونا – لیورپول در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛

بی صلاح و با مسی

امشب دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان بین دو تیم بارسلونا و لیورپول در حالی برگزار می شود که بارسایی ها به لطف پیروزی سه بر صفر در دیدار رفت خود را در فینال لیگ قهرمانان می بینند. لیورپولی ها هر چند به طور کامل ناامید نیستند اما خوب می دانند پیروزی مقابل یاران مسی آن هم در حالی که محمد صلاح ستاره اولشان به دلیل مصدومیت توانایی بازی کردن ندارد تا چه اندازه دشوار است.
کد خبر: ۱۲۰۴۸۸۴
بی صلاح و با مسی

به گزارش جام جم آنلاین ، بارسلونا هفته گذشته در ورزشگاه اختصاصی آنفیلد با درخشش ستاره همیشگی خود یعنی لیونل مسی با سه گل به پیروزی رسید تا اکنون پیش از برگزاری دیدار امشب خود را در فینال ببینند.

لیورپول هم با توجه به شکست سه بر صفر در خانه خودش و البته این موضوع که محمد صلاح امشب غایب است فقط معجزه لازم دارد، از آن معجزه هایی که پیش از این بارسلونا را با یکی از عجیب ترین نتایج تاریخ لیگ قهرمانان مقابل پاری‌سن‌ژرمن پیروزی کرد. یورگن کلوپ به عنوان سرمربی لیورپول هرگز اعتقاد ندارد حالا که دیدار رفت را با سه گل باخته دیگر شانسی برای نیمه نهایی ندارد. این مربی آلمانی هرگز به این فکر نمی کند که دیدار امشب را «شل» بگیرد تا تمام تمرکز خود را بر روی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس بگذارد. او به شدت به دنبال یک اتفاق بسیار ویژه فوتبالی در بازی امشب است.

در دیدار رفت لیونل مسی باز هم بالاتر از یک ستاره بود. این دیدار کاملا متاثر از درخشش خیره کننده لیونل مسی بود، بازیکنی که موفق شد ششصدمین گل دوران حرفه ای خود را به ثمر برساند. این اسطوره آرژانتینی تیم بارسلونا آنچنان دست نیافتنی شده و آنچنان رکوردهایی بی نظیر دارد که هر هفته تقریبا یک رکورد را چه در زمینه گلزنی و چه در زمینه تعداد بازی و یا حتی پاس گل و تعداد قهرمانی برای خود جابجا می کند. امشب هم رکوردهایی در انتظار او و بارسلوناست.

گذشته از رکوردهای جدیدی که در انتظار مسی است باید به شرایط متفاوت دو تیم در جدول لیگ های کشورشان اشاره کرد. بارسلونا از دو هفته پیش قهرمانی خود را مسجل کرده این در حالی است که لیورپول در آرزوی این قهرمانی است. آنها با 94 امتیاز و یک امتیاز کمتر نسبت به منچسترسیتی در رتبه دوم جدول به سر می برند و در آرزوی لغزش من سیتی برای قهرمانی در لیگ برتر هستند.

قرمزهای بندرنشین انگلیس در دیدار امشب یک غایب بسیار بزرگ به نام محمد صلاح دارند، گلزن اول لیگ برتر انگلیس و یکی از برترین بازیکنان جهان در سه سال اخیر. لیورپول در بازی هفته سی‌وهفتم لیگ برتر انگلیس سه امتیاز بازی دشوار در خانه نیوکاسل را به دست آورد اما قبل از بازی فرمینو را تا پایان فصل دور از میادین دید و در دقایق پایانی هم صلاح درست مانند مقطع پایانی فصل گذشته با آسیب‌دیدگی شدید از بازی بیرون رفت. یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از بازی مقابل بارسلونا اعلام کرد که صلاح به بازی برگشت دو تیم نمی‌رسد. کیتا و لالانا دیگر مصدومان لیورپول هستند و در سوی مقابل دمبله و رافینیا به دلیل آسیب‌دیدگی قادر به همراهی قهرمان لالیگا نخواهند بود.

در هشت مسابقه قبلی بین بارسلونا و لیورپول، هر دو تیم از لحاظ تعداد پیروزی مساوی هستند و هر کدام سه بار مقابل هم به برتری دست یافته اند. دو بازی هم با نتیجه مساوی به اتمام رسیده است. لیورپول در مدل جدید برگزاری رقابت‌ها با نام لیگ قهرمانان اروپا، پنجمین نیمه نهایی‌اش را تجربه می‌کند و در چهار حضور قبلی، سه بار فینالیست شده است.

ترکیب احتمالی

لیورپول: آلیسون، رابرتسون، آرنولد، فن‌دایک، متیپ، فابینیو، هندرسون، فاینالدوم، اوریگی، چمبرلین و مانه

بارسلونا: تراِشتگن، سمدو، آلبا، پیکه، لنگله، مسی، سوارس، کوتینیو، روبرتو، بوسکتس، راکیتیچ و ویدال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها