برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از دیدار مقابل پاختاکور به عنوان یکی از سخت‌ترین بازی‌های تیمش در لیگ قهرمانان آسیا یاد کرد.
کد خبر: ۱۲۰۴۵۰۸
برانکو: دیدار با پاختاکور یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما در لیگ قهرمانان است/ بهترین شغل دنیا را داریم

به گزارش جام جم آنلاین ، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پاختاکور ازبکستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همان‌طور که قبلاً گفتم شرایط سختی در گروه‌مان داریم. پاختاکور بهترین تیم کشورش است، السد هم همین‌طور. الاهلی نیز شرایط خیلی خوبی دارد.

وی همچنین به شرایط تیم پاختاکور ازبکستان اشاره کرد و گفت: پیش از این در اولین بازی لیگ قهرمانان هم گفتم که پاختاکور را به خوبی می‌شناسم و این تیم شرایط خیلی خوبی دارد. این تیم از مربی خوبی بهره می‌برد. این مربی با حرفه‌ای‌گری که دارد لایق این است که تیمش به مراحل بالا صعود کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: بازی خیلی مهمی را در پیش داریم، از این جهت که هر چهار تیم شانس صعود به مرحله بعد را دارند. ما از بازیکنان‌مان، شجاع خلیل‌زاده محروم است و محسن ربیع‌خواه وضعیتش بعد از تمرین امروز مشخص خواهد شد. احساس غرور می‌کنم که خودم و تیمم در این مسابقه حضور داریم و این یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما در لیگ قهرمانان خواهد بود.

برانکو تصریح کرد: ما در لیگ قهرمانان آسیا بازی راحتی نداریم. فردا در استادیوم پاختاکور و مقابل تماشاگران این تیم ازبکستانی به میدان می‌رویم. البته ما تیم باتجربه‌ای هستیم و در سال‌های پیش نتایج خوبی گرفتیم. ما به نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان هم رسیده‌ایم. ما شرایط خیلی سختی در این مسابقات داشته‌ایم و شاگردانم تجربه کافی دارند تا در شرایط سخت بازی کنند. اگر بازیکنی نتواند در شرایط سخت به میدان برود، بازیکن پرسپولیس نیست. این بازی‌ها باید طوری باشد که بازیکنان از آن لذت ببرند. همه باید از فوتبال لذت ببریم. ما بهترین شغل دنیا را داریم که در فوتبال هستیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار ازبکستانی مبنی بر اینکه «چه تفاوتی بین تیم پاختاکور فعلی با تیمی که در آزادی با آنها مواجه شدید، می‌بینید؟»، بیان کرد: پاختاکور تفاوت زیادی کرده است، چون بعد از بازی اول ما لیگ ازبکستان آغاز شد و الان این تیم فرم بهتری دارد. آنها ترکیب تیم‌شان را به کلی تغییر داده‌اند و یکی از نشانه‌های خوب‌شان این است که توانستند لوکوموتیو را 3 بر یک ببرند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع به گل آفسایدی که تیمش در آزادی مقابل پاختاکور دریافت کرد و اینکه با توجه به چنین مسئله‌ای نگران داوری بازی فردا نیست، گفت: این یک اشتباه بود، اما نه از روی عمد. من سعی می‌کنم دیدگاهم مثبت باشد، چون می‌خواهم از فوتبال لذت ببریم. داور هم حق دارد که برخی مواقع مرتکب اشتباهاتی شود. در بازی با السد هم ما گل آفساید دریافت کردیم. ما دنبال این نیستیم که چرا باختیم بلکه بازی‌مان را آنالیز می‌کنیم و سعی می‌کنیم اشتباهات‌مان را برطرف کنیم. خیلی اشتباهات به خاطر داوری رخ داده است، اما ما همچنان امیدواریم. این لیگ قهرمانان آسیاست و همه‌ی داوران تلاش می‌کنند بهترین عملکردشان را داشته باشند.

برانکو در واکنش به اشاره خبرنگار ازبک به دو باخت پرسپولیس در دو بازی خارج از خانه و اینکه ممکن است این اتفاق فردا هم تکرار شود، خاطرنشان کرد: نقشه من همیشه یکی است. موردی نیست که چه تیمی رقیب ما باشد. ما با احترامی که برای همه‌ی رقبا قائلیم فلسفه و دیدگاه‌مان پیروزی در هر بازی است. فلسفه ما این است که بیشترین بردها را کسب کنیم. می‌دانیم بازی راحتی نداریم، اما فلسفه‌مان تغییر نخواهد کرد. فردا سعی می‌کنیم نسبت به حریف‌مان تیم بهتری باشیم.

وی درباره تیم‌های ازبکستانی که تا اینجای لیگ قهرمانان با آنها روبه‌رو شده است، عنوان کرد: ما فصل پیش با نسف قارشی بازی کردیم و دو بازی پشت سر هم داشتیم. نسف جزو تیم‌های خیلی خوب ازبکستان نیست، اما مسابقه‌ای که مقابل آنها داشتیم خیلی سخت بود. خیلی خوب فوتبال ازبکستان را می‌شناسم. همان‌طور که دیده‌اید تیم ما مثل پاختاکور از ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه بهره می‌برد. نسل جوان بسیار عالی را داریم و من اعتراف می‌کنم که تیم حریف نتایج بهتری را نسبت به ما در این دوره از مسابقات کسب کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها