اتفاقات عجیبی و جنجالی دیروز دیدار آستون ویلا و لیدزیونایتد با رفتار جالب توجه مارچلو بیلسا همراه بود.
کد خبر: ۱۲۰۳۳۷۷
وقتی بیلسا مرزهای جوانمردی را جا به جا کرد!  (+فیلم)

به گزارش جام جم آنلاین ، در جریان بازی و هنگامیکه جاناتان کودجا به دلیل مصدومیت روی زمین افتاده بود، بازیکنان آستون ویلا به خیال اینکه حریف توپ را به بیرون خواهد زد همگی ایستادند اما این اتفاق رخ نداد و بازیکنان لیدز به حمله خود ادامه دادند تا در نهایت متئوز کلیچ موفق شد دروازه آستون ویلا را باز کند.

بازیکنان آستون ویلا که از این رفتار حریف به شدت عصبانی بودند، به سمت محوطه جریمه رفته و به شدت با بازیکنان حریف درگیر شدند بطوریکه در نهایت انور القاضی، یکی از بازیکنان آستون ویلا به همین دلیل از زمین اخراج شد.

در ادامه درگیری ها بیشتر هم شد و در کنار زمین نیز درگیری لفظی میان مارچلو بیلسا سرمربی لیدز و جان تری از ویلا ایجاد شد که بعد از دقایقی بالاخره بازی ادامه یافت.

اما جریان عجیب این بازی استمرار یافت و این بار مارچلو بیلسا از بازیکنانش خواست اجازه بدهند حریف دروازه را باز کند و در این میان رفتار سرمربی باتجربه آرژانتینی و فریادهای او در کنار زمین بر سر بازیکنانش و دستور به آنها مبنی بر اجازه دادن به آستون ویلا برای باز کردن دروازه این تیم جالب بود. در نهایت این دیدار با همین 2 گل جنجالی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها