هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران

امید مدعیان به پیکان / تراکتور و پدیده کوتاه نمی آیند

در سومین روز از هفته بیست و ششم رقابتهای لیگ برتر چهار بازی برگزار می‌شود که در حساس‌ترین آن تراکتورسازی در خانه به مصاف پیکان می‌رود.
کد خبر: ۱۲۰۱۶۷۲
امید مدعیان به پیکان / تراکتور و پدیده کوتاه نمی آیند

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، در سومین و آخرین روز از هفته بیست و ششم رقابتهای لیگ برتر امروز ۴ بازی برگزار می‌شود که طی آن نساجی میزبان پدیده است، تراکتورسازی از پیکان پذیرایی می‌کند، سپیدرود و پارس جنوبی در جم به مصاف هم می‌روند و فولاد میزبان صنعت نفت آبادان است.

نساجی - پدیده

شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد پدیده تا آخرین هفته‌های لیگ برتر در کورس قهرمانی باقی مانده باشد و شانس بزرگی برای کسب سهمیه آسیا داشته باشد اما امروز که در هفته بیست و ششم هستیم، شاگردان یحیی گل محمدی پا به پای بزرگانی مثل پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و سپاهان آمده‌اند و حالا هم حاضر نیستند در این هفته‌های پایانی از این رقابت بزرگ پا پس بکشند.

نساجی با جلالی هم روند متوسطی در نتیجه‌گیری داشت و آنها در هفته بیست و پنجم روی پله یازدهم جدول قرار داشتند. هدف این تیم در اولین سال حضورش در لیگ برتر، بقا در این مسابقات بود که به آن رسیده‌اند و می‌توانند هفته‌های پایانی را با آرمش نسبی سپری کنند.

سرخ پوشان قائمشهر تنها برای ایستادن در رتبه‌های بالاتر در خانه از تیمی پذیرایی می‌کنند که شانس کسب سهمیه آسیا را دارد.

تراکتورسازی - پیکان

شوک بزرگ هفته گذشته را تراکتورسازی با شکست مشکوک در رشت به لیگ برتر وارد کرد. شکستی که تبعات بزرگی برای دروازه‌بان نامدار این تیم در پی داشت.

شاگردان لیکنز باید تلاش کنند تا آب رفته را به جوی بازگردانند. آنها در حالی برابر شاگردان فرکی در تبریز صف آرایی می‌کنند که محسن فروزان باید در کمیته اخلاق پاسخگوی گل‌های عجیبی باشد که هفته گذشته دریافت داشته است.

پارس جنوبی - سپیدرود رشت

سپیدرود یکی از دو تیم در معرض سقوط است و بازی‌های هفته پایانی آنها با حساسیت بیشتری دنبال می‌شود.

سپیدرودی‌ها در دو هفته گذشته ۴ امتیاز از دو بازی مقابل ذوب آهن و تراکتورسازی گرفته‌اند که هر دو بازی با حرف و حدیث‌های فراوان همراه بوده است. آنها با چند اشتباه تأثیرگذار داور در اصفهان یک امتیاز از ذوب آهن گرفتند و با اشتباهات تأثیرگذار دروازه‌بان تراکتورسازی در رشت پیروز شدند.

حالا نادر دست نشان و تیمش باید به مصاف پارس جنوبی در جم بروند و باید دید که سریال امتیاز گیری آنها بر حسب اشتباهات در این بازی هم ادامه خواهد داشت یا خیر.

فولاد - صنعت نفت

دومین دربی خوزستان را در آخرین روز برگزاری هفته بیست و ششم شاهد هستیم. فولادی‌ها در بالاترین رتبه جدول پس از کورس قهرمانی قرار دارند و بهترین حالت برای آنها قرار گرفتن در رتبه ششم در پایان فصل است.

صنعت نفت آبادان که اغلب دیدارهایش با نتیجه مساوی به پایان رسیده، تا حدود زیادی از خطر سقوط دور شده. اما آنها برای آن که خیال خود را برای بقا کاملاً آسوده کنند حداقل به یک ۳ امتیاز دیگر نیاز دارند.

لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی فولاد با ۱۰ گل در جدول برترین گلزنان لیگ برتر حضور دارد و او هم نیم نگاهی به آقای گلی این مسابقات دارد. شاید این بازی خانگی فرصت مناسبی برای پریرا باشد تا بر تعداد گل‌های زده‌اش اضافه کند.

برنامه بازی‌های باقی مانده از هفته بیست و ششم رقابتهای لیگ برتر به شرح زیر است:

جمعه ۳۰ فروردین ۹۸

تراکتورسازی تبریز-پیکان تهران؛ ساعت ۱۷/ ورزشگاه یادگار امام تبریز
داور: موعود بنیادی فر کمک‌ها: قهرمان نجفی – براتعلی مولوی کمک داوران اضافی: کمیل غلامی- پیمان فرخی مهر داور چهارم: بابک عباسقلی زاده ناظر: محمدجواد تقی پور

پارس جنوبی جم-سپیدرود رشت؛ ساعت ۱۹/ ورزشگاه تختی جم
داور: کوپال ناظمی کمک‌ها: تورج عیوض محمدی – ایوب غلامزاده کمک داوران اضافی: مهدی مرجان زاده - جواد رحیم زاده داور چهارم: مهدی شفیعی ناظر: ایرج نظری

نساجی مازندران-پدیده مشهد؛ ساعت ۱۶/ ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر
داور: محمدحسین زاهدی فرد کمک‌ها: علی میرزابیگی – عسگر محمدی کمک داوران اضافی: رضا مهدوی- محمدباقر پورباقر داور چهارم: عباس پورحیدری ناظر: محمود رفیعی

فولاد خوزستان-صنعت نفت آبادان؛ ساعت ۱۹:۱۵/ ورزشگاه اختصاصی فولاد اهواز
داور: روح الله شریفی کمک‌ها: محمد عطایی- اسد حاج محمدی کمک داوران اضافی: حسین زمانی - حسین زیاری داور چهارم: هادی طوسی ناظر: اسماعیل صفیری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها