انتخاب‌های صبورانه سرپرست فدراسیون والیبال که به بهانه حفظ آرامش صورت می‌گیرد تبعات زیادی به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۲۰۱۴۴۶
ماجرای انتخاب‌های صبورانه «آقای خونسرد»

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای حضور در رقابت‌های لیگ ملت‌ها حدود دو هفته است که زیر نظر ایگور کولاکوویچ آغاز شده است. در شرایط کنونی لژیونرها هنوز به تمرینات اضافه نشده‌اند و کار با حضور سایر ملی‌پوشان که در لیگ داخلی کار می‌کردند در جریان است.

روز گذشته حضور اصحاب رسانه به تمرین آزاد بود و بعد از مدت‌ها فرصتی فراهم شد تا رسانه‌ها از حال و هوای تمرینات تیم ملی و برنامه‌های شاگردان ایگور با خبر شوند. یکی از موضوعات مهمی که ذهن اصحاب رسانه‌ها را درگیر کرده بود بحث بازی‌های دوستانه بود.

ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال در خصوص برنامه بازی‌های دوستانه تیم ملی اظهار داشت: ما هیچ بازی دوستانه‌ای پیش از شرکت در لیگ ملت های والیبال نخواهیم داشت، چون تیم‌های اروپایی مشغول برگزاری لیگ‌های خود هستند و بدون بازی دوستانه وارد لیگ ملت‌ها خواهیم شد. شرایط تیم‌های دیگر نیز شبیه ماست و آنها نیز بدون بازی تدارکاتی وارد لیگ ملت‌ها خواهند شد. ما باید به این شرایط عادت و تلاش کنیم در لیگ ملت ها به آمادگی لازم برسیم‎.

همچنین سیدمحمد موسوی، سرعتی‌زن با تجربه تیم ملی والیبال ایران هم در واکنش به این موضوع خاطرنشان کرد: این اتفاق دیگر بدون شرح است. واقعاً چیزی نمی‌توان در این خصوص گفت. ما همیشه دو سه بازی تدارکاتی داشتیم و می‌گفتیم کم است، اما امسال دیگر بدون بازی تدارکاتی باید وارد لیگ ملت‌ها شویم. قطعاً تمرین کار بازی تدارکاتی را نمی‌کند؛ چون باید با تیم‌های خوب بازی کنیم. به هر حال با این شرایط بازی‌های اول لیگ ملت‌ها برای ما بازی تدارکاتی است. خدا را شکر امسال قرعۀ ما هم خوب است و برخلاف سال قبل سفرهای دور هم نداریم.

به نظر می‌رسد کادر فنی تیم ملی بیشتر تمرکز خود را روی رقابت‌های انتخابی المپیک گذاشته و اهمیت چندانی به بازی‌های لیگ ملت‌ها نمی‌دهد که البته تصمیم درستی هم است، اما موضوعی که در این بین حائز اهمیت است بحث بازی‌ دوستانه برای رسیدن به هماهنگی است. موضوعی که شاید اگر سرپرست تیم ملی زودتر انتخاب می‌شد شرایط متفاوت بود.

به هر حال زمانی که باید برنامه‌ریزی‌ها برای تیم ملی و بازی‌های دوستانه صورت می‌گرفت و رسانه‌ها بارها تاکید کردند که اقدامات سریع‌تر انجام شود افشین داوری همه چیز را آرام می‌دید و عجله‌ای برای انتخاب سرپرست نداشت؛ البته داوری در مدت اخیر بارها نشان داده که کلاً عجله‌ای برای انتخاب‌ها و انتصاب‌ها ندارد، اما اهالی والیبال امیدوارند که این اتفاق درست عبرت خوبی برای «آقای خونسرد» شده باشد. داوری برای انتخاب دبیر فدراسیون هم بسیار آرام تصمیم گرفت و معتقد بود که عدم وجود دبیر وقفه‌ای در امور فدراسیون ایجاد نخواهد کرد.

ایران در هفته‌های سوم و چهارم لیگ ملت‌های والیبال در شهرهای ارومیه و اردبیل میزبان رقیبان خود است و در هفته‌های اول، دوم و پنجم به کشورهای چین، ژاپن و بلغارستان سفر می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها