کسب و کار جدید ستاره پرتغالی

از سیر تا پیاز کلینیک کاشت موی رونالدو

توانایی‌های کریستیانو رونالدو تنها به زمین فوتبال خلاصه نمی‌شود و این ابرستاره پرتغالی با افتتاح یک کلینیک کاشت مو نشان داده که در دنیای کسب و کار هم شم بالایی دارد.
کد خبر: ۱۱۹۸۵۱۴
از سیر تا پیاز کلینیک کاشت موی رونالدو

به گزارش جام جم آنلاین از ورزش سه، کریستیانو رونالدو زمانی که مشغول زنده کردن امیدهای یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا با هت‌تریک استثنایی مقابل اتلتیکو ماردید نیست یا به شکستن رکوردهای پیاپی دنیای فوتبال اشتغال ندارد، وقت خود را به اداره کلینیک کاشت مویی که متعلق به او است اختصاص می‌دهد.

در ماه مارس 2019 اعلام شد که ابرستاره پرتغالی، کلینیک کاشت موی خود را در اسپانیا افتتاح کرده و هدف اصلی‌اش را کمک به مردم برای افزایش اعتماد به نفس‌شان اعلام کرده است. گل دات کام به بررسی این کلینیک کاشت مو و جزئیات آن پرداخته است.

اهالی فوتبال می‌دانند که رونالدو از آن دسته فوتبالیست‌ها است که به ظاهر و فیزیک بدنی خود اهمیت زیادی می‌دهد. او گفته هدفش از راه‌اندازی این کلینیک این بوده که به افراد مبتلا به آلوپسی یا طاسی کمک کند. وضعیتی که در آن، نقاطی از بدن که معمولا محل رویش مو است با ریزش مو مواجه می‌شود و به خصوص زمانی که این اتفاق در ناحیه سر بیفتد از آن به عنوان طاسی زودرس یاد می‌شود.

رونالدو اعلام کرده که علاوه بر کمک به مردانی که از طاسی زودرس در عذاب هستند و به همین علت اعتماد به نفس‌شان را از دست داده‌اند با راه‌اندازی این کلینیک قصد داشته به نوبه‌ خود به اقتصاد اسپانیا و مردم این کشور کمک کند.

گروه اینسپاریا مالک رسمی کلینیک رونالدو است که البته 50 درصد سهامش در اختیار شخص کریستیانو قرار دارد. اینسپاریا در پرتغال 10 کلینیک دارد و تا کنون چیزی در حدود 35هزار عمل کاشت مو انجام داده است. هر عمل کاشت مو حدوداً شش ساعت به طول انجامیده و چیزی بین 4هزار تا 7هزار یورو هزینه دارد.

رونالدو در پست اینستاگرامی‌ای که به مناسبت افتتاح کلینیک کاشت موی خود در اسپانیا منتشر کرده بود نوشت:«این پروژه منحصربفرد و ابتکاری است. ما توجه زیادی به تحقیق و فناوری داریم. من قصد دارم با سرمایه‌گذاری و کمک به این پروژه به مردان و زنانی که از ریزش مو رنج می‌برند کمک کنم تا بار دیگر اعتماد به نفس خود را بدست بیاورند».

رونالدو همچنین اعلام کرد هر وقت زمانی از راه برسد که خودش مجبور شود از خدمات این کلینیک استفاده کند، بدون تردید به عمل کاشت مو جواب مثبت خواهد داد. او در این مورد گفت:«هر وقت به این نتیجه برسم که به عمل کاشت مو نیاز دارم، البته که این کار را انجام خواهم داد. تصویر ظاهری یک فرد برای موفقیت او اهمیت بسیار زیادی دارد. اهمیت تصویر ظاهری برای من حیاتی است».

روزنامه دیلی‌میل هم اعلام کرد کلینیک رونالدو در اسپانیا 150 نفر نیروی کار دارد که هر روز به طور متوسط 18 عمل کاشت مو انجام خواهد داد. عمل‌هایی که از کاشت موی سر تا ریش و ابرو را شامل می‌شود. گفته شده که نامزد رونالدو، جورجینا هم یکی از مدیران این کلینیک خواهد شد.

رونالدو ماه گذشته میلادی گفته بود:«من علاوه بر فوتبال، شیفته‌ سلامت، فناوری و پژوهش هستم و مایلم در این حوزه‌ها سرمایه‌گذاری کنم».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها