پروژه سعودی-اماراتی برای ریاست AFC شکست خورد

پلیس سارق در آستانه کناره گیری

کاندیدای امارات برای ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا سفرهای تبلیغاتی اش را متوقف کرد و در آستانه کناره گیری از این رقابت ها است.
کد خبر: ۱۱۹۷۲۷۷
پلیس سارق در آستانه کناره گیری

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، محمد خلفان الرمیثی، رئیس پلیس سابق ابوظبی که یکی از 3 نامزد انتخابات ریاست جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا بود از هفته گذشته سفرهای کاندیداتوری اش را آغاز کرده بود.

الرمیثی در سفرهایش به کشورهای شرق آسیا رفته بود ولی به نظر می رسد اقبال کم شرق آسیا از نماینده امارات باعث شد که پروژه سعودی-اماراتی برای ریاست AFC در آستانه شکست دوباره است.

سعودی ها 6 ماه پیش با بوجود آوردن فدراسیون من درآوردی به نام «فدراسیون جنوب غرب آسیا» در اندیشه کنار زدن شیخ سلمان و متحدانش یعنی قطر و ایران بودند.

در این راه عادل عزت، رئیس وقت فدراسیون عربستان حتی از سمتش استعفا کرد تا کاندیدای ریاست AFC شود ولی با متلاشی شدن این فدراسیون من درآوردی سعودی ها از کاندیداتوری عزت کنار کشیدند.

سعودی ها این بار با گزینه اماراتی یعنی محمد خلفان الرمیثی پا به میدان رقابت گذاشتند. این اماراتی با عقبه کاملا نظامی و داشتن سمت ریاست پلیس ابوظبی نیز نتوانست موفق شود تا رای اعتماد فدراسیون های اعضا را کسب کند.

او در برنامه های کاندیداتوری اش حتی برای رسیدن به اهدافشان دست به سرقت زده بود و برنامه هایش کپی از برنامه های اینفانتینو رئیس فیفا بود.

امروز سایت المرمی عربستان به نقل از منابع آگاه خبر داد: الرمیثی در سفرهای کاندیداتوری اش برای ریاست AFC در شرق آسیا با اقبال کم مواجه شده و با متوقف کردن سفرهایش به امارات برگشته است. الرمیثی می خواهد قبل از انتخابات از کاندیداتوری اش انصراف دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها