تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل تیم نفت مسجد سلیمان با نتیجه تساوی متوقف شد تا دو امتیاز حساس را در رقابت با تیم های بالانشین پدیده و سپاهان از دست بدهد.
کد خبر: ۱۱۹۳۶۱۹
توقف سرخ‌ها برابر نفت مسجدسلیمان / پرسپولیس دو امتیاز حساس را از دست داد

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، تیم فوتبال پرسپولیس امروز شنبه در هفته نوزدهم لیگ برتر در مسجد سلیمان میهمان تیم نفت بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

پرسپولیس این بازی را با ترکیب علیرضا بیرانوند، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، محمد نادری، شایان مصلح، احمد نورالهی، سیامک نعمتی، سروش رفیعی (۷۱ - مهدی شریفی)، مهدی ترابی (۶۵ - امین اسدی)، امید عالیشاه (۸۲ - بشار رسن) و علی علیپور آغاز کرد.

با مصدومیت شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی دو مدافع مرکزی پرسپولیس، کمال کامیابی نیا در این پست در کنار محمد نادری قرار گرفت و بازی کرد.

به خاطر وضعیت نامناسب زمین ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان، بازی در نیمه اول کیفیت مطلوبی نداشت. بازیکنان دو تیم باوجود سرعت بالای مسابقه، اشتباهات زیادی در پاسکاری داشتند. همچنین برخورد فیزیکی بین بازیکنان دو تیم زیاد بود. بهترین موقعیت تیم نفت ضربه کاشته تیم نفت در دقیقه ۴ بود که به تیرک دروازه پرسپولیس برخورد کرد.

همچنین بازیکنان نفت در دقیقه ۱۶ می توانستند روی فرار هاشمی زاده پشت مدافعان پرسپولیس به گل برسند ولی مهدی شیری مدافع سرخپوشان در آخرین لحظه مانع شوتزنی بازیکن نفت شد.

کیفیت بازی در نیمه دوم تغییر چندانی نکرد. نفتی ها به دنبال استفاده از فضای پشت مدافعان پرسپولیس بودند و سرخپوشان هم به سرعت مهاجمان خود دل خوش کرده بودند.

یکی از موقعیت های خوبی نفت حرکت و نفوذ یوسف وکیا از زمین این تیم تا پشت محوطه جریمه پرسپولیس بود ولی شوت او از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

سرمربی پرسپولیس در این نیمه، مهدی شریفی را به جای سروش رفیعی و امین اسدی را به جای مهدی ترابی به زمین فرستاد تا نفس تازه ای به قدرت هجومی تیمش بدهد. در دقیقه ۸۴ هم بشار رسن به جای امید عالیشاه وارد زمین شد ولی این تعویض ها هم نتوانست راهگشای گلزنی پرسپولیس باشد.

در این نیمه بازیکنان نفت مسجد سلیمان در یک صحنه اعتقاد به خطای پنالتی داشتند و همین مسئله باعث شد تا بازی لحظاتی به تنش کشیده شود. علیرضا مرزبان سرمربی نفت هم به خاطر اعتراضاتش از حسین زرگر داور بازی تذکر جدی گرفت.

در نهایت مسابقه با همان نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. پرسپولیس با یک امتیاز این مسابقه ۳۸ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر، جای خود را در رده دوم از پدیده پس گرفت. نفت مسجد سلیمان هم ۱۷ امتیازی شد و از رده سیزدهم جدول تکان نخورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها