بازی بین دو تیم فرازبام دهدشت و زاگرس اسلام آباد در هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال با درگیری تماشاچیان و بازیکنان و چاقوکشی و همچنین پرتاب گاز اشک آور به پایان رسید!
کد خبر: ۱۱۹۲۱۱۶
دیداری که جنجالی شد؛ چاقوکشی در لیگ برتر هندبال

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، در چارچوب بازی‌های هفته شانزدهم از سی و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در بخش مردان، دو تیم فرازبام خائیز دهدشت و زاگرس اسلام آباد غرب روز گذشته در دهدشت به مصاف هم رفتند.

در این بازی که گفته می شود از ابتدا با تنش همراه بود تیم دهدشت با اختلاف یک گل توانست تیم مدعی قهرمانی لیگ را از پیش رو بردارد. در پایان این بازی بین تماشاچیان تیم میزبان و بازیکنان زاگرس درگیری بوجود آمد که چند مصدوم از آن به جا ماند.

هوشنگ کاکلوند مربی تیم زاگرس اسلام آباد غرب با تایید اتفاقات این بازی گفت: از ابتدای بازی تنش وجود داشت. بعد از پایان بازی و در حالی که تیم میزبان برنده دیدار بود، نزدیک به ۲۰۰ تماشاچی تیم میزبان به زمین ریختند. درگیری به حدی شدید بود که با صندلی به سر یکی از بازیکنانمان زدند و بیهوش شد!

وی خاطرنشان کرد: انگشت خودم در این بازی شکسته است. با صندلی به سر مهدی طالبی بازیکن تیم زاگرس زدند و بیهوش شد. به دست و پشت محمد شیربندی (بازیکن تیم زاگرس) چاقو زدند که به بیمارستان رفت و الان مرخص شده است. این تنش به حدی بود که باید گفت ما از خودمان دفاع کردیم.

مربی تیم زاگرس اسلام آباد غرب در پاسخ به این سوال که آیا پلیس یا نیروی انتظامی در سالن دخالتی برای پایان دادن به درگیری نداشت و آیا فیلمی از درگیری ها وجود دارد یا خیر؟ گفت: چرا نیروی انتظامی هم در سالن بود و چند تیر مشقی هوایی زد و حتی گاز اشک آور هم زدند. گوشی که فیلم می گرفت را هم شکستند. به هر حال درگیری زیاد بود و نمی دانم چطور این مسئله را توصیف کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها