برنامه فشرده مسابقات لیگ و عدم انعطاف در تغییر برنامه بازی‌ها سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس را به تنگ آورده، به حدی که او تصمیم به پرتاب کردن خود از برج میلاد گرفته است.
کد خبر: ۱۱۹۱۷۷۳
برانکو: باید خودم را از برج میلاد پرتاب کنم!

به گزارش جام جم آنلاین،‌ برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر استقلال خوزستان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: وارد این مسابقه می‌شویم به عنوان گزینه اول برد و از این نقش فرار نمی‌کنیم، اما نباید فراموش کرد پدیده به سختی تیم استقلال خوزستان را برد.

شکست مقابل فولاد انرژی مضاعفی را به تیم ما بخشیده است

برانکو افزود: حریف ما فردا چیزی برای از دست دادن ندارد و قطعاً تلاش زیادی خواهد کرد تا در این دیدار امتیاز کسب کند. می‌دانیم که استقلال خوزستان جوان شده است و بازیکنانی دارد که 18 و 19 سال سن دارند و آنها انگیزه و شادابی زیادی دارند تا خودشان را مقابل پرسپولیس نشان دهند. ما همیشه به این فکر می‌کنیم که این تیم‌ها خطرناک هستند، اما قطعاً و فقط برای برد به میدان می‌رویم. شکست مقابل فولاد نمی‌تواند ما را متزلزل کند و حتی انرژی مضاعفی را به تیم ما بخشیده است.

برای استفاده از ربیع‌خواه ریسک نمی‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: برای بازی فردا ماهینی، انصاری و همتی به دلیل مصدومیت شدید در لیست قرار ندارند. احمد نوراللهی محروم است و در مورد ربیع‌خواه نیز قصد نداریم ریسک کنیم، اما بقیه نفرات برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی رقابت می‌کنند.

زیر فشارها شانه خالی نمی‌کنیم و هدف اول ما قهرمانی است

وی در واکنش به این سؤال که آیا تیمش با همه هجمه‌هایی که وارد است همچنان خود را مدعی اول قهرمانی می‌داند یا خیر، گفت: قطعاً هدف اول ما قهرمانی است. ما قصد نداریم زیر این فشارها شانه خالی کنیم. اگر چه می‌دانیم هر تیمی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد انگیزه متفاوتی دارد.

فقط و فقط خواهان داوری عادلانه و محترمانه هستیم

برانکو درباره اشتباهات داوری که در بازی با فولاد علیه تیمش رخ داد و بیانیه‌هایی که این روزها باشگاه‌های مختلف در مورد مسائل حاشیه‌ای از جمله داوری صادر می‌کنند، تصریح کرد: من بارها گفته‌ام و الان تکرار می‌کنم ما فقط و فقط خواهان داوری عادلانه و محترمانه هستیم. من به خاطر همین خواهشی که داشتم محرومم کردند خودشان بنشینند و آنالیز کنند در اهواز چه اشتباهاتی علیه پرسپولیس رخ داد. من حرفی در این باره ندارم. همین که در بازی یک دقیقه کمتر وقت اضافه گرفته شد، خودش گویای همه چیز است. بروید ببینید چرا پنالتی پیکان در این هفته گرفته نشد و گل اول سپاهان به چه شکلی به ثمر رسید.

داوری در بازی مهم ما عالی قضاوت کرد می‌خواستند او را سنگ‌باران کنند

«باز هم ترجیح می‌دهم سکوت کنم و دنبال هیاهو نیستیم.»، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این جمله اظهار داشت: ما اگر شانس‌های گل خود را در بازی با فولاد تبدیل به گل می‌کردیم الان داستان خیلی فرق می‌کرد. خودتان شاهد هستید فضا برای پرسپولیس به چه شکل است و چطور یک داوری را که در یکی از بازی‌های مهم ما عالی سوت زد، اما کم مانده بود او را سنگ‌باران کنند. این مورد را هم اضافه کنم در پایان نیم‌فصل آنالیزهایی روی داوری‌ها صورت گرفت و خودتان دیدید پرسپولیس بیشترین ضررها را از داوری‌ها کرده است.

کدام تیم را مجبور کردند در تاریخ فیفادی بدون ملی‌پوشانش بازی کند؟

برانکو در این باره اضافه کرد: شما بگویید کدام تیم را مجبور کردند در تاریخ فیفادی بدون ملی‌پوشانش مقابل پیکان بازی کند؟ بله، آن تیم پرسپولیس بود! ما دو بازی خود را بدون ملی‌پوشان انجام دادیم، چون چاره‌ای نداشتیم، چون زمانبندی به شکلی بود که باید در این مسابقات به میدان می‌رفتیم، اگر چه در وضعیت بغرنجی قرار داشتیم.

در مصاف با فولاد خوزستان تیم برتر میدان بودیم

وی درباره اینکه چرا از مهدی ترابی در جناحین استفاده نمی‌کند و فضای بیشتری برای حرکت داشته باشد، گفت: ما ترابی را به این خاطر جذب کردیم که می‌تواند خودش را در فضای بزرگ و کوچک آزاد سازد. ما عملاً در بازی با فولاد از چهار بازیکن جدیدمان رفیعی، نادری، ترابی و شیری استفاده کردیم و طبیعی است که آنها زمان می‌برد تا خودشان را با تاکتیک تیم تطبیق دهند. ما در اهواز از هر لحاظ تیم برتر میدان بودیم. 68 درصد بازی در اختیار ما بود، 16 شوت به دروازه داشتیم و 80 درصد دقت در پاس. ضمن اینکه پنج شش شانس گلزنی را از دست دادیم که این بحثش جداست.

ایمان داریم که بازیکنان جدیدمان خود را به شرایط مطلوب می‌رسانند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: قطعاً ما از بازیکنی مثل ترابی انتظار زیادی داریم. از او و بازیکنان دیگری که ملی‌پوش هستند. این اولین بازی ترابی و نادری بود و ما قطعاً در مورد استفاده از آنها صبور هستیم و ایمان داریم که خودشان را به شرایط مطلوب می‌رسانند. در پرسپولیس همه تیم‌ها مقابل‌مان بسته بازی می‌کنند و برخلاف صحبت‌هایی که می‌شود من از عملکرد تیمم در اهواز راضی هستم. ما به فولاد باختیم، اما هیچ موقع تا این حد مقابل آنها خوب بازی نکرده بودیم. اگر چه همیشه بازی در اهواز برای پرسپولیس سخت بوده است.

با دلیل و مدرک ثابت می‌کنیم بیشترین ضرر را از داوری دیده‌ایم

برانکو در ارتباط با اینکه برخی هواداران پرسپولیس کمپین راه انداخته‌اند که به شکل دیگری و یا با پرچم سفید و به سبک دیگر به فدراسیون و سازمان لیگ راجع به داوری‌ها اعتراض‌شان را نشان دهند، گفت: قبلاً هم گفته‌ام ما برخلاف آنچه می‌گویند قرار است قهرمان‌مان کنند، اصلاً این‌طور نیست و تیمی هستیم که بیشترین ضرر را از داوری‌ها دیده و با دلیل و مدرک این را ثابت می‌کنیم. ضمن اینکه هیچ وقت هم گله‌ای نکردیم.

علی‌رغم تمام بی‌مهری‌ها برخی می‌گویند همه چیز برای قهرمانی پرسپولیس آماده شده است!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به برنامه فشرده‌ای که پیش روی این تیم در بازی‌های آینده لیگ قرار دارد، خاطر نشان کرد: این برنامه اصلاً عادلانه نیست. همین فشردگی‌ها باعث شد بازیکنانی چون انصاری و ماهینی به آن شکل مصدوم شوند، چون واقعاً زمانی برای ریکاوری وجود ندارد و نخواهد داشت. ما قبل از برگزاری فینال لیگ قهرمانان بازی سنگینی را مقابل سایپا داشتیم و در آن مسابقه هم داوری با گل خطایی که درست اعلام کرد به ما ضربه زد، اما فردای بازی راهی ژاپن شدیم بدون اینکه اعتراضی کنیم و علی‌رغم تمام این بی‌مهری‌ها برخی می‌گویند همه چیز برای قهرمانی پرسپولیس آماده شده است!

باید بروم و خودم را از برج میلاد به زمین پرتاب کنم!

وی در پاسخ به اظهارات سعید فتاحی مبنی بر اینکه او قبل از اعلام برنامه‌های مسابقات لیگ آن را با برانکو هماهنگ کرده است، تصریح کرد: بله برنامه با ما هماهنگ می‌شود، اما به چه شکل؟! برنامه را به ما ارائه می‌دهند و می‌گویند که این برنامه است، آیا شما رضایت دارید؟ من هم می‌پرسم آیا امکان تغییر برنامه وجود دارد، می‌گویند نه همین برنامه است. آن وقت است که من باید بروم و خودم را از برج میلاد به زمین پرتاب کنم!

در مورد تمدید قرارداد بشار رسن از باشگاه سؤال کنید

برانکو همچنین در واکنش به این مسئله که او پیش از جام ملت‌ها اعلام کرده بود بشار رسن آماده تمدید قرارداد با پرسپولیس است، اما چرا تا الان این اتفاق رخ نداده، گفت: در این مورد از باشگاه سؤال کنید. من چنین چیزی در مورد بشار نگفتم.

وظیفه رسانه‌هاست که از فدراسیون و سازمان لیگ در مورد داوری‌ها سؤال کنند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین درباره تحت فشار گذاشتن این باشگاه از سوی برخی پیشکسوتان در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اینکه چرا به فدراسیون و سازمان لیگ به اندازه کافی فشار نمی‌آورند و اینکه او فکر نمی‌کند پرداختن به این مسائل فقط برای پرسپولیس حاشیه به همراه خواهد داشت، گفت: نمی‌دانم چه جوابی به این سؤال بدهم. به‌هرحال هر کسی نظر خودش را دارد. این وظیفه شما رسانه‌هاست که از فدراسیون و سازمان لیگ در مورد داوری‌های لیگ سؤال کنید.

واقعاً نمی‌دانم در مورد دربی چه بگویم

وی در پایان راجع به فشردگی برنامه‌های لیگ و برگزاری دربی در نوروز 98، اظهار داشت: ما هر چهار روز یک بار باید بازی کنیم. آخرین بازی‌مان 24 اسفند است و بعد از آن به خاطر تیم ملی 14 روز بازی نخواهد بود. ظاهراً فقط به خاطر فیفادی مجبور شده‌اند استراحت بدهند. واقعاً نمی‌دانم در مورد دربی چه بگویم. فقط این را می‌دانم که ملی‌پوشان ما قبل از دربی مستقیم از اردوی تیم ملی به جمع ما اضافه خواهند شد تا به میدان بروند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها