معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان توضیحاتی را درباره پاداش ملی پوشان فوتبال ارائه کرد.
کد خبر: ۱۱۸۸۵۸۷
توضیحات معاونت توسعه مدیریت و منابع درباره پاداش ملی پوشان فوتبال

به گزارش جام جم آنلاین ، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان درمورد پرداختی‌های وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال اظهار داشت: مبالغی که ما به فدراسیون‌ها پرداخت می‌کنیم براساسا جدول هزینه فدراسیون و نیازهایشان است. خوشبختانه شرایط به گونه‌ای پیش رفت که فدراسیون برای پرداخت پاداش‌ها و هزینه‌های جاری هیچ مشکلی نداشت.

فرامرزیان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه وزارت ورزش غیر از اعتباراتی که به فدراسیون‌ها می‌دهد چقدر فدراسیون فوتبال برای جام ملت‌ها کمک کرده و پاداش داده و این پاداش‌ها از سوی برخی از جمله بنا مورد اعتراض قرار گرفته،‌ اظهار داشت:‌ من از تلاش‌های تیم ملی فوتبال ایران در بازی‌هایی که داشت تشکر می‌کنم. این موفقیت‌ها ارزشمند بود. ما روز قبل موفق نشدیم که ژاپن را ببریم اما این اتفاق از ارزش‌های تیم ملی ایران کم نمی‌کند. امیدواریم آنها در مسابقات آینده بتوانند دل مردم را شاد کنند.

وی افزود: میزان علاقه‌ای که مردم به فوتبال دارند و اهمیت این رشته باعث شده به هر دلیلی شرایط متفاوتی ایجاد شود. بازی جام ملت‌های آسیا هم متفاوت بود که فدراسیون‌های دیگر در این موضوع مشترک نبودند. همچنین میزان مخاطبین رفتار متفاوتی را می‌طلبد. اگر منابع مورد نیاز این مسابقات را فراهم نکنیم، احساس مردم درک نشود و اهمیت موفقیت‌ها را درک نکنیم شما خبرنگاران هم ما را زیر سؤال می‌برید. بودجه و اعتبارات با توجه به اهمیت مسابقات باید باشد. مدال‌آوران ما در رشته‌های دیگر هم تلاش می‌کنند و وجودشان برای ما مهم است. ما هم تلاش می‌کنیم مشکلات آنها را حل کنیم. ما نمی‌گذاریم فدراسیون دچار مشکل شود یا ورزشکاری نتواند در مسابقه شرکت کند. به تیم ملی فوتبال ایران پاداش دادیم تا مردم بدانند برای ما مهم است که ورزشکار به زمین برود و بازی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها