در جام ملت های آسیا کدام تیم بهتر کار کرده است؛ ایران یا ژاپن؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است نگاهی به آمارهای دو تیم بیندازیم.
کد خبر: ۱۱۸۷۹۱۰
پاسخ به سوالاتی درباره دیدار ایران و ژاپن ؛ کدام تیم بهتر است؟

به گزارش جام جم آنلاین ، هر دو تیم ایران و ژاپن 5 مسابقه را پشت سر گذاشته‌اند. ژاپن یک برد بیشتر از ایران دارد چرا که هر سه مسابقه مقدماتی را با پیروزی پشت سر گذاشت اما ایران در مرحله مقدماتی پس از دو پیروزی مقابل یمن و ویتنام ، مقابل عراق بدون گل مساوی کرد. این تیم سپس در یک هشتم و یک چهارم نهایی به ترتیب عمان و چین را شکست داد.

تیم ملی فوتبال ژاپن نیز در یک هشتم و یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا دو تیم عربستان و ویتنام را با نتایج مشابه یک بر صفر از پیش رو برداشت تا به نیمه نهایی برسد، جایی که قرار است مسابقه بسیار سختی را مقابل تیم ملی فوتبال ایران برگزار کند.

ایران بهتر شوت می کند یا ژاپن؟

پاسخ به این سوال ایران است. از ابتدای جام ملت های آسیا تا الان که قرار است وارد مرحله نیمه نهایی شویم، تیم ملی فوتبال ایران 80 بار شوت ثبت کرده است. این آمار برای ژاپن 62 است. سردار آزمون نیز با 22 شوت همچنان برترین شوت‌زن رقابت هاست.

کدام تیم بهتر پاس می دهد؟

پاسخ به این سوال ژاپن است. ژاپنی ها دو هزار و 462 پاس داشته اند این در حالی است که بازیکنان ایران دو هزار 426 مرتبه به یکدیگر پاس داده اند. دو تیم ژاپن و ایران به ترتیب در جایگاه های چهارم و پنجم برترین تیم های جام ملت های آسیا از لحاظ پاس دادن قرار گرفته اند. جالب است که سه تیم حذف شده کره جنوبی، استرالیا و عربستان سعودی اول تا سوم هستند.

کدام تیم بیشتر خطا می کند؟

ایران و ژاپن از لحاظ خطا کردن فاصله کمی با یکدیگر دارند. ژاپنی ها 74 خطا کرده اند و ایرانی ها 71 مرتبه.

قدرت گلزنی ایران بیشتر است یا ژاپن؟

تیم ملی فوتبال ایران هم اکنون در کنار قطر گلزن ترین تیم جام ملت های آسیا است. این دو تیم تا امروز 12 گل زده اند. ژاپن هم با هشت گل در رده سوم گلزن‌ترین تیم ها قرار دارد.

شوت به چارچوب؛ آمار چه کسی بهتر است؟

پاسخ به این سوال بسیار جالب است. هر دوتیم ایران و ژاپن تا این لحظه از جام ملت های آسیا آمار مشترک و برابری دارند و هر دو تیم تا امروز 27 شوت در چارچوب دروازه حریف ثبت کرده اند.

کرنرهای چه تیمی بیشتر است؟

ژاپن 26 کرنر داشته و ایران 25 کرنر.

کدام تیم خشن تر است؟

ایران! بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران تا این مرحله از جام ملت های آسیا هشت کارت زرد دریافت کرده اند.

میانگین گل در هر بازی برای ایران و ژاپن چگونه است؟

ایران با میانگین 2.40 گل به ازای هر بازی بهترین میانگین را در میان سایر تیم های آسیایی دارند. ژاپن هم 1.60 گل به ازای هر مسابقه را ثبت کرده است.

و اما کلین شیت.... کدام تیم بهتر است؟

قطعا ایران. شاگردان کارلوس کی روش تا الان هیچ گلی نخورده اند و 5 بازی بدون گل خورده داشته اند. ژاپنی ها نیز سه بار کلین شیت کرده اند.

کدام تیم بیشتر پنالتی زده است؟

ژاپنی ها تا امروز دو و ایران تا امروز یک بار صاحب ضربه پنالتی شده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها