ژاپنی‌ها مقابل تیم ملی فوتبال ایران چگونه بازی می‌کنند؟

سامورایی بدون شمشیر با پنیر سوئیسی

رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن تاکید کرد که تیم متحول شده آنها برای قهرمانی در جام ملت‌ها آمده اما اهداف بزرگ‌تر دیگری هم دارد.
کد خبر: ۱۱۸۷۶۸۹
رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن: به قهرمانی آسیا و نیمه‌نهایی ۲۰۲۲ قطر چشم داریم

به گزارش جام جم آنلاین ، تیم ملی فوتبال ژاپن حریف ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ است. کوزو تاشیما، رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن سخنان جالبی را بر زبان آورد. او گفت: شکست برابر امارات در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ استراتژی و برنامه ما را به کلی تغییر داد و در برنامه ۱۰ ساله خود تغییراتی اساسی به وجود آوردیم. برنامه‌ریزی ما الان تا سال ۲۰۵۰ است.

او ادامه داد: الان در مسیر درستی گام برمی‌داریم. برنامه ریزی ما قهرمانی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو و صعود به نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است و برای رسیدن به این اهداف، سخت تلاش خواهیم کرد. ما برنامه تیم ملی را با تیم ملی امید یکی کرده‌ایم و سرمربی تیم این اختیار را دارد که در هر دو تیم اعمال نظر کند. تیم آماده‌ای را برای آینده درست کرده‌ایم.

رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن درباره بازی‌های ضعیف این تیم در جام ملت‌های آسیا امارات گفت: ما برای قهرمانی به امارات آمده‌ایم. برنامه‌های دیگری هم داریم. باید به این تیم فرصت داد و عجله نکرد. ما هنوز در مرحله بناسازی هستیم. هدف اصلی ما قهرمانی در المپیک و آماده کردن تیم برای صعود به نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ است.

او در پایان گفت: در رقابت‌های این‌چنینی که تیم ملی بازی دارد مهم نمایش تیم نیست بلکه نتیجه مهم است. چه فرقی می‌کند تیم با یک گل پیروز شود یا چهار گل. مهم این است که به هر طرق ممکن به پیروزی دست پیدا کنیم. من از عملکرد تیم راضی هستم. باید به این مربی اعتماد کرد. ما برنامه‌ها و اهداف بزرگ‌تر و مهم‌تر دیگری هم داریم و همه چیز را فدای جام ملت‌ها نمی‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها