تیم های ملی فوتبال ایران تا ساعاتی دیگر در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های به مصاف عمان می رود.
کد خبر: ۱۱۸۵۹۶۰
ایران - عمان ؛ زیر ذره‌بین «فاکس اسپورت»

به گزارش جام جم آنلاین ، سایت فاکس اسپورتس در گزارشی به پنج نکته برجسته از این دیدار پرداخته است:

1- ایران و عمان بارها در رقابت‌های مختلف برابر هم قرار گرفتند و در جام ملت‌ها نیز تیم ملی ایران در سال ۲۰۰۴ برابر عمان قرار گرفت و در حالی که عمان با دو گل از ایران پیش بود، ایران توانست بازی را به تساوی بکشاند.

2- رتبه سومی ایران در جام ملت‌های ۲۰۰۴، بهترین عملکرد ایران در چند دوره اخیر جام ملت‌هاست و در این چند سال، تیم ملی فوتبال ایران نتوانسته به جمع چهار تیم پایانی راه یابد. باید ببینیم در این دوره چه اتفاقاتی برای تیم ملی ایران رخ خواهد داد و ایران عملکرد ضعیف اخیر خود را بهبود می‌بخشد یا خیر؟

3- عمانی‌ها در چهار دوره از پنج دوره اخیر جام ملت‌ها توانسته بودند به این رقابت‌ها راه یابند ولی در تمام این چهار دوره عمانی‌ها نتوانستند از مرحله گروهی به مرحله بعد راه یابد. این اولین بار است که عمان به مرحله حذفی جام ملت‌ها رسیده که البته به خاطر ۲۴ تیمی بودن این رقابت‌ها است و بازی با ایران اولین دیدار حذفی عمان در تاریخ جام ملت‌هاست.

4- سردار آزمون در مرحله گروهی ۲۴ شوت به سمت دروازه زد که دو برابر بیشتر از هر بازیکن ایران است و بیش از هر بازیکن دیگر در این جام بوده است. غیر از او جهانبخش، قدوس و طارمی هم هستند که باعث می‌شود خط حمله ایران خطرناک باشد و باید ببینیم عمانی‌ها چه تدبیری برای خط حمله ایران در این دیدار خواهند داشت.

5- با انجام بازی هجومی، بازی‌ها را می‌برید و با بازی دفاعی جام را. به نظر می‌رسد عمانی‌ها این گفته سر آلکس فرگوسن را حفظ هستند. عمانی‌ها در جام ملت‌ها تاکنون اجازه زدن ۲۴ شوت به تیم‌های دیگر دادند. تنها قطر (۲۲)، عربستان (۲۱) و ایران (۱۶) کمتر به تیم‌های حریف اجازه شوت زدن داده‌اند. ایران، طارمی و آزمون خطرناک را در اختیار دارد و باید ببینیم در این دیدار هم می‌توانند خط حمله ایران را خنثی کنند یا خیر؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها