«کارلوس کی روش» و «مارچلو لیپی» سرمربیان تیم های ملی فوتبال ایران و چین امروز (جمعه) در حاشیه چهاردهمین روز رقابت های جام ملت های فوتبال آسیا در هتل محل اقامت خود دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۱۱۸۵۳۵۱
دیدار کی روش و لیپی در حاشیه جام ملت های آسیا +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، این دیدار در حالی برگزار شد که تیم ایران به عنوان صدرنشین گروه چهارم با هفت امتیاز راهی مرحله یک هشتم نهایی شده است و تیم چین به عنوان تیم دوم گروه سوم با 6 امتیاز و پس از کره جنوبی راهی مرحله یک هشتم شده است.

ایران و چین در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه با یکدیگر هم گروه بودند و سرمربیان دو تیم در آن رقابت ها با یکدیگر رقابت کردند که حاصل آن با برتری کی روش همراه بود.

مارچلو رومئو لیپی به عنوان یکی از بزرگترین مربیان و تئوریسین‌های فوتبال جهان هدایت تیم ملی چین را از اکتبر 2016 به عهده گرفته است.

وی پیش از این و در سال 2013 با هدایت تیم گوانگژو اورگراند چین عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را به نام خود ثبت کند.

مارچلو لیپی در تیم‌های زیادی از جمله اینتر میلان، یوونتوس و تیم ملی ایتالیا مربیگری کرده و توانسته با اینترمیلان نایب قهرمان جام حذفی ایتالیا و با یوونتوس همهٔ عناوین از جمله کالچو، جام باشگاه‌های اروپا، جام حذفی ایتالیا، سوپرکاپ اروپا، سوپر کاپ ایتالیا را بدست آورد و با تیم ملی فوتبال ایتالیا قهرمان جام جهانی 2006 در آلمان را بدست آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها