بعد از بازی ایران مقابل عراق و صعود بعنوان سرگروه

پاداش مرحله اول تیم ملی کشورمان در جام ملت های آسیا پرداخت شد

معاون وزیر ورزش در جمع مسئولان و کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران با تقدیر از موفقیت های تیم ایران در دور اول جام ملت‌های آسیا گفت: شما نمایندگان محبوب ورزش ایران در این رویداد مهم آسیایی هستید و ایرانیان علاقمندان بسیاری در کشور و جای جای جهان پیگیر نتایج تیم ملی ایران هستند.
کد خبر: ۱۱۸۵۱۰۴
پاداش مرحله اول تیم ملی کشورمان در جام ملت های آسیا پرداخت شد

به‌ گزارش جام جم آنلاین از ‌ایسنا، محمدرضا داورزنی در جمع مسئولان و کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران با تقدیر از موفقیت‌های تیم ایران در دور اول جام ملت‌ های آسیا گفت: به این جا آمده‌ام که از نزدیک از تلاش های فدراسیون فوتبال و سرمربی پر تلاش و کادر فنی و بازیکنان ارزشمند تیم‌ ‌ملی تشکر کنم.

وی افزود: تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران مورد حمایت کشور، مردم و دولت است و انتظار همه از این تیم و سرمربی موفق آن ادامه روند موفقیت‌هاست و امیدوارم مانند گذشته بتواند دل مردم را شاد کند و بهترین نتیجه ممکن را در چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به ارمغان آورد.

در این نشست که بعد از بازی ایران و عراق در هتل اقامت تیم ایران برگزار شد، داورزنی گفت: امشب اینجا هستم تا مطابق وعده‌ای که داده بودیم پاداش صعود تیم ملی از مرحله نخست را که با پیگیری‌های وزیر ورزش و جوانان موافقت آقای جهانگیری، معاون اول رییس جمهور آماده شد در اختیار سرپرست تیم قرار دهم و امیدوارم شاهد ادامه روند موفقیت های تیم ایران باشیم.

در این دیدار یک ساعته کارلوس کی‌ روش، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران نیز توضیحاتی درباره ادامه راه و شرایط تیم‌ ‌ملی ایران ارایه کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها