جام ملت های آسیا همچنان ادامه دارد و روز پنج شنبه مرحله گروهی این رقابت ها به اتمام می رسد.
کد خبر: ۱۱۸۴۴۳۸
هندی بازی در جام ملت‌های آسیا / خشمگین مثل هواداران استرالیا

به گزارش جام جم آنلاین ، سایت فوتبال آسیا گزارش جالبی را در رابطه با نحوه هواداری در جام ملت های آسیا منتشر کرده است. این گزارش به این می پردازد که هواداران کدام تیم از همه پرسر و صداتر هستند و یا اینکه هواداران کدام تیم بیشتر از شیپور و طبل استفاده میکنند. حتی به این هم اشاره شده است که هواداران تیم ملی فوتبال کدام کشور بیشتر از نظر شفاهی و شعاری تیم کشورشان را تشویق میکنند. هواداران نامنظم جام ملت های آسیا هم معرفی شده است که در صدر این فهرست بی نظم ها ، ازبکستان، چین و کره جنوبی قرار گرفته اند.

در بخش های دیگر این گزارش به موارد جالبی اشاره شده است.

بخشی از این گزارش به بی مهری اماراتی ها در قبال تماشاگران قطری پرداخته است. کانون های هواداری در این کشور، هواداران اماراتی را برای حضور در دیدار بسیار حساس عربستان و قطر تشویق کرده اند تا به ورزشگاه بروند و تیم ملی عربستان را تشویق کنند. فدراسیون فوتبال عربستان نیز اعلام کرده که 9 هزار بلیت مجانی برای این دیدار در نظر گرفته که آنها را بین هواداران عربستانی و اماراتی تقسیم خواهد کرد تا خود را آماده دیدار برابر قطر کنند. محمد الدوسری، مسئول توزیع بلیت‌های مجانی عربستان گفت‌ که استقبال اماراتی ها برای دیدن این رقابت زیاد بوده است.هواداران اماراتی و عربستانی با شعار" با هم تا ابد" به حمایت از هم در جام ملت های آسیا پرداخته‌اند. دیدار تیم‌ ‌ملی فوتبال عربستان و قطر ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰در حالی در ورزشگاه زاید ابوظبی برگزار می‌شود که هر دو تیم در هر دو دیدار خود به پیروزی رسیده‌اند و این دیدار جنگ صدرنشینی است.

عربستان و امارات مدت هاست با قطر مشکل سیاسی دارند و قطع ارتباط دیپلماتیک کرده اند اما این تنازعات سیاسی رابا خودشون تا جام ملت های آسیا هم آورده اند.

در بخشی دیگری از این گزارش به به پیرترین هوادار حاضر در جام ملت های آسیا اشاره شده است. وئو دوانگ هوادار 91 ساله تیم ملی فوتبال ویتنام تا امروز مسن ترین هواداران حاضر در جام ملت های آسیا لقب گرفته است. نکته جالب این است که دوانگ با این سن و سال هم بازی با عراق در ورزشگاه حضور داشت و هم بازی با ایران و در هر دو بازی هم تیم ملی کشورش مغلوب شد.

از این هوادار تیم ملی فوتبال ویتنام هم که بگذریم به بخش دیگری از این گزارش می پردازیم، بخشی که به موضوع هواداران تیم ملی فوتبال هند پرداخته است. هواداران این تیم تا امروز نمره قبولی از لحاظ تشویق کردن تیم هند گرفته اند و شاگرد اول جام ملت ها از لحاظ وفاداری محسوب می شوند. با اینکه تیم ملی فوتبال هند از دور رقابت ها کنار رفته است اما هواداران حاضر در ورزشگاه تا لحظه آخر برای بازیکنان تیم ملی کشورشون هورا کشیدن و دست زدند. هندی ها در بازی اول چهار بر یک تایلند را برده بودند و مردم پرجمعیت کشورشان را بسیار خوشحال کردند. اما در بازی دوم به امارات باختند و بازی سوم که آخرین شانس آنها محسوب میشد را با یک گل به بحرین واگذار کردند و حذف شدند. هواداران تیم ملی فوتبال هند با اینکه تیم ملی کشورشان حذف شد اما تا لحظه آخر این تیم را تشویق کردن تا اشک بازیکنان تیم ملی هند دربیاید.

در نقطه مقابل هواداران هندی، هوداران تیم ملی فوتبال استرالیا قرار دارند. این هواداران بابت باخت یک بر صفر مقابل اردن در بازی نخست آنقدر ناراحت هستند که هنوز هم وقتی بازیکنان این تیم دست از پا خطا می کنند و توپ رو لو میدهند سریع همان بازیکن را هو میکنند. حتی برد مقابل فلسطین هم نتوانست خشم هواداران این تیم رورا کمتر کند ، در واقع آنها مثل یک بازنده با بازیکنان تیمشان برخورد و رفتار میکنند. استرالیا امروز در دیداری حساس و سرنوشت ساز به مصاف تیم ملی سوریه می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها