صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس با کسب یک پیروزی خانگی قاطع، برای دیگر تیم‌های حاضر در کورس قهرمانی خط و نشانی جدی کشید.
کد خبر: ۱۱۸۱۶۲۹
تحقیر توپچی‎ها از سوی بندرنشین‌ها (گزارش تصویری)

به گزارش جام جم آنلاین ، در آخرین دیدار از شب نخست هفته بیستم لیگ برتر انگلیس شنبه در ورزشگاه آنفیلد، تیم فوتبال لیورپول صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها میهمانش آرسنال را با نتیجه پر گل 5 بر یک در هم کوبید و حاشیه امنیتش در صدر جدول را به 9 امتیاز افزایش داد.

آرسنال اگرچه در این بازی با گل زودهنگام اینسلی میتلند نیلز از میزبان خود پیش افتاد اما برتری‌اش تنها 3 دقیقه دوام داشت چرا که روبرتو فیرمینو کار را در دقیقه 14 به تساوی کشاند. فیرمینو خیلی زود ورق را به سود لیورپول برگرداند و دو دقیقه بعد دومین گل خود و تیمش را زد. پس از او سادیو مانه در دقیقه 32 سومین گل لیورپول را زد و محمد صلاح در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه دوم از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و لیورپول را با پیروزی 4 بر یک راهی رختکن کرد. آخرین گل بازی را هم فیرمینو در دقیقه 65 از روی نقطه پنالتی زد تا هت‌تریک خودش را کامل کند.

با این نتیجه و با توجه به شکست غیرمنتظره تاتنهام در بازی خانگی امروزش مقابل ولورهمپتون، لیورپول حاشیه امنیتش در صدر جدول را به 9 امتیاز افزایش داد.

تصاویر زیر از این مسابقه جذاب و هیجان انگیز است:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها